ساختمان جدید دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان افتتاح شد

  پرینت
ساختمان جدید دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان افتتاح شد
شناسه خبر : 30753 | تاریخ انتشار : 16 آبان 1398 - 15:01 | 4989 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانیصفیر گیلان، ساختمان جدید دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان و مدیران استان و دانشگاه افتتاح شد. دانشکده علوم کشاورزی از سال ۱۳۶۲ با مساحت ۹۰۰۰ متر مربع مشغول به فعالیت است، با توجه به توسعه تحصیلات تکمیلی و […]

دانشکده علوم کشاورزی از سال ۱۳۶۲ با مساحت ۹۰۰۰ متر مربع مشغول به فعالیت است، با توجه به توسعه تحصیلات تکمیلی و تعداد رشته گرایش ها و همچنین افزایش کمی و کیفی دانشجویان این دانشکده، اجرای طرح توسعه دانشکده کشاورزی به منظور تامین فضاهای کالبدی مورد نیاز ضروری بود. بر این اساس با اجرای این پروژه با صرف هزینه تقریبی ۱۶ میلیارد تومان، مقدار فضاهای موجود دانشکده به مقدار ۵۶۰۰ متر افزایش یافت و در مجموع به ۱۴۶۰۰ متر مربع رسیده است.

شایان ذکر است دانشکده مذکور هم اکنون با تعداد ۷۲ رشته گرایش و  ۸۷ عضو هیات علمی علاوه بر مقاطع کارشناسی در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای رفع نیازهای جامعه به ویژه استان گیلان که کاربری کشاورزی در آن از الویت‌ها بوده، فعالیت می‌کند.

شایان ذکر است با توسعه ارتباط هرچه بیشتر جامعه و مدیران سازمان های تخصصی استان با دانشگاه و تعریف پروژه های کاربردی با استفاده از ظرفیت های اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، می توان برای حل مشکلات کشاورزی استان، راهکارهای علمی ارائه کرد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.