به گزارش صفیر گیلان، سرهنگ “محسن جعفرزاده” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت از یکی از بانک‌های شهرستان فومن، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تعطیلات پایان هفته گذشته با تخریب دیوار پشت بانک وارد آنجا شده و مبلغ ۶۲۲ […]

به گزارش صفیر گیلان، سرهنگ “محسن جعفرزاده” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت از یکی از بانک‌های شهرستان فومن، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تعطیلات پایان هفته گذشته با تخریب دیوار پشت بانک وارد آنجا شده و مبلغ ۶۲۲ میلیون ریال را به سرقت بردند افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده میدانی و تعقیب سرنخ‌ها مخفیگاه سارق و طراح سرقت بانک را در یکی از استان‌های مرزی شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی فومن بیان داشت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم در استان مورد نظر اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه سارق ۲۵ ساله را دستگیر کردند.
سرهنگ محسن جعفرزاده تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس و پس از مواجهه با مدارک و مستندات به سرقت بانک‌ فومن با همدستی ۲ نفر اعتراف نمود.

سرهنگ جعفرزاده گفت: سارق دستگیر شده غیربومی و دارای سابقه کیفری بوده است.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری ۲ همدست دیگر سارق دستگیر شده ادامه دارد از مساعدت دستگاه قضائی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و پلیس آگاهی تقدیر و تشکر کرد.