ارائه برنامه‌های کاندیداهای تصدی‌گری پست شهرداری رشت،

سال ۱۴۰۲ شهرداری را، با عنوان سال درآمدی شهرداری بنامیم/ از مهدی ناصری مقبل تا خدمت بین دانا

  پرینت
سال ۱۴۰۲ شهرداری را، با عنوان سال درآمدی شهرداری بنامیم/ از مهدی ناصری مقبل تا خدمت بین دانا
شناسه خبر : 67538 | تاریخ انتشار : 05 اسفند 1401 - 12:55 | 289 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

خدمت بین دانا گفت؛به واسطه تغییرات مدیریتی، شهرداری رشت دچار روزمرگی است از اینرو باید از این روزمرگی گذر کنیم.

در آغاز جلسه محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت ضمن عرض خوش آمدگویی به کاندیداهای متقاضی پست شهردار رشت گفت: به همه کاندیداها خیر مقدم عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم پس از ارایه برنامه‌های کاندیداهای محترم و انجام بررسی‌های لازم بهترین فردی را که واجد شرایط احراز این مسولیت خطیر باشد را انتخاب و به مردم شریف شهر رشت معرفی نماییم.

۱۰ سال در رشت زندگی کرده ام و این شهر را می شناسم

در ادامه، مهدی ناصری مقبل بعنوان اولین کاندید حاضر در جلسه ضمن معرفی خود گفت: اینجانب دارای لیسانس مهندسی مواد و متالوژی، فوق لیسانس برنامه ریزی شهری و در حال حاضر نیز در حال دفاع از پایان نامه دکتری شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز می‌باشم و تقریبا از سال ۸۴ وارد قسمتهای مختلف وزارت کشور شدم و در سازمان شهرداریهای کل کشور، دفتر فنی وزرات کشور بعنوان مشاور و پس از آن در شهرداری اسلامشهر که در آن مقطع، بعنوان سیزدهمین کلانشهر ایران بود مشغول ارایه خدمت بوده ام.
وی در ادامه گفت: ۳ سال شهردار شهر شاهرود، معاون برنامه ریزی استانداری تهران و شهردار شهر شال بویین زهرا و همچنین شهردار شهر رزن استان همدان و مدیریت عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرکمال شهر و ۳ سال شهردار کمالشهر از دیگر مسولیتهای بنده بود.
مهدی ناصری مقبل در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار داشت: به سبب ۱۰ سال زندگی در شهر رشت به مشکلات این شهر آشنایی کامل داشته و برنامه توسعه متوازن را برای این شهر تدوین نموده ام.
وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین مباحث شهرداریها، بحثهای درآمدی است و در این رابطه حوزه معاونت اداری مالی و توسعه منابع انسانی شهرداری متولی امر بوده و تنظیم و تهیه بودجه و تقدیم لایحه به شورای اسلامی شهر و مباحث متمم و تفریق بودجه اصلی‌ترین موضع و استخوان‌بندی مباحث مربوط به درآمد و بودجه شهرداری را شامل میشود.
مقبل در ادامه صحبتهایش با اشاره به نبود درآمد‌های پایدار بعنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های شهرداری‌های کل کشور تصریح کرد: در قسمتهای مختلف معاونت اداری و مالی تلاش می‌کنیم مباحث درآمدی را با توجه به شرایط منطقه‌ای و الزامات قانونی محقق نماییم و طبیعتا یکی از مولفه‌های مورد نیاز جهت تحقق این مهم منابع انسانی کارآمد و متخصص و اطلاعات لازم در خصوص قوانین و مقررات و آیین نامه‌ها در بدنه شهرداری و شخص شهردار می‌باشد تا بتوانیم بسمت مسیرهای مد نظر درآمدی حرکت نماییم.
وی در بخش دیگری از صحبتهایش ضمن اشاره به اهمیت حوزه اداری – مالی تاکید کرد: اصلی‌ترین واحد، حوزه درآمدی شهرداری است که می‌باید در این¬خصوص با ایجاد انگیزه در نیروهای شهرداری سعی شود حوزه‌های درآمدی مغفول مانده را به فعلیت و درآمدزایی برسانیم و با توجه به وضعیت و شرایط خاص کشور و مردم بودجه مصوب را عملیاتی کنیم.
وی با بیان اینکه در بحث معاونت معماری، فنی و شهرسازی در جریان مطالعات صورت گرفته، از سال ۸۵ تا کنون می‌باشم اظهار داشت: در خصوص طرح‌های جامع و بازبینی و طرح‌های تفصیلی بعنوان یک کارشناس براین باورم که طرحهای جامع و تفصیلی نمی‌توانند به تنهایی جوابگوی توسعه پایدار باشند اما این طرح¬ها به عنوان یک مبنا بوده و شهرداری‌ها می‌بایست برای ساختار کالبدی خود، از این طرح‌ها استفاده کنند. اما تنها ۳۰ درصد از این طرح‌ها عملیاتی می‌شود به سبب این که ما رشد جمعیتی مختلفی داریم و بر این باورم که برنامه‌های اینجانب در خصوص توسعه پایدار شهری در حوزه‌های کالبدی، اقتصادی و اجتماعی موجب پویایی و حرکت مثبت می‌گردد و پس از تحقق آن خواهیم توانست به حداقل‌های کیفی برای شهر رشت برسیم و در این حوزه معماری‌های شهر، قدمت شهر و معماری¬های که ریشه در مبانی اعتقادی مردم دارند از اهمیتی بسزا برخوردار می‌باشند.
ناصری مقبل در ادامه توضیحاتش با پرداختن به بحث مربوط به بافت‌های فرسوده افزود: بازآفرینی مناطق ناکارآمد شهری از نقاط بسیار جدی و مباحث اعتباری برای احیای این مناطق و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در این مناطق می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه: در شهر رشت بصورت منفصل ۶۰۰ تا ۷۰۰ هکتار زمین داریم که بیشتر در مناطق ۲ و ۳ متمرکز شده‌اند و از سوی دیگر سکونتهای غیر رسمی وجود دارد که قابل حذف شدن نیستند و ما نیز به منظور ممانعت از تبعات منفی اجتماعی، راهی غیر از بازآفرینی و ساماندهی این مناطق نداریم ضمن اینکه کرامت انسانی افراد ساکن دراین مناطق و مردمی که مهمانهای ناخوانده هستند برای ما حائز اهمیت است و به عنوان یک شهروند حق زندگی برای این عزیزان محفوظ است.
ناصری مقبل در بخش دیگری از اظهاراتش و در خصوص معاونت خدمات شهری تاکید کرد: معاونت خدمات شهری بعنوان بزرگترین معاونت شهرداری نقشی تاثیرگذار در ایجاد رضایتمندی یاعدم رضایتمندی شهروندان دارد و از سویی، سخت‌ترین کارها نیز در همین حوزه صورت می‌پذیرد. بحث توزیع متوازن خدمات در نواحی مختلف شهرداری بحث زیباسازی شهر و ساخت و ساماندهی المان‌های شهری متناسب با چهارچوب‌های فرهنگی، مورد ارزیابی وکارشناسی قرارخواهد گرفت.
وی افزود: بحث گوهررود و زرجوب امروزه بعنوان تهدیدی برای شهر رشت می‌باشند، بنظرم ما در قبال این اکوسیستم وظیفه‌ای ملی داریم و می‌باید چه از طریق جذب اعتبارات ملی و چه از طریق سرمایه گذاران بخش خصوصی و رفع معاذیر قانونی با سازمان آبفای استان و وزارت نیرو تلاشمان را جهت حفظ این اکوسیستم بکار بندیم و نباید فراموش شود و همچنین در خصوص مباحث مربوط به فایننس، از کشورهای دیگر برای ساماندهی فاضلاب شهر اقدامات لازم را انجام دهیم تا پس از تصفیه بعنوان آب خام در جاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد و این کار مهم با کمک مسولین استان و ملی قابلیت اجرا شدن دارد.
وی در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به سازمان سرمایه‌گذاری گفت: این سازمان می‌تواند موتور پیش ران باشد و به همین دلیل مسوولیت خطیری را عهده¬ دار است. در بحث معاونت حمل ونقل و ترافیک که امروز یکی از اصلی‌ترین معضلات مدیریت شهری است و توجه خاص برای ساماندهی حمل و نقل شهری با دیدگاه حمل و نقل عمومی و پیاده مداری در بخشهای مرکزی شهر می‌تواند موجب تسهیل تبادلات گردد. (در موضوع حمل و نقل و ترافیک که امروزه یکی از اصلی‌ترین معضلات رشت محسوب می‌شود). همچنین در ارتباط با رئوس راهبردهای اینجانب در شهر رشت، بحث آشتی‌کنان مردم با مدیریت شهری یکی از اهداف مهم اینجانب می‌باشد بگونه‌ای که مردم شهرداری را تنها بعنوان بخشی که از مردم عوارض می‌گیرد تلقی نکنند و خودشان را در تمام ارکان مدیریت شهری از مرحله انتخاب وکلای شهری تا بررسی و مطالبه‌گری عملیات شهرداری و دیده بان بودن برای مدیریت شهری به جهت رفع مشکلات ببینند و این مهم را مدیریت شهری با رفتار صادقانه خود در پیشبرد امور می‌باید به اثبات برساند.

شهر باید انسان محور باشد

در ادامه جلسه حسین بحیرایی بعنوان دومین کاندید تصدی جایگاه شهردار رشت ضمن ارایه رزومه‌ای از خود بیان داشت: بنده دارای مدرک تحصیلی لیسانس عمران، فوق لیسانس برنامه ریزی شهری می‌باشم و هم اکنون نیز در حال دفاع از پایان نامه دکتری مهندسی محیط زیست گرایش آلودگی هوا ازدانشگاه تهران می‌باشم.
وی در ادامه و در خصوص سوابق اجرایی و مدیریتی خود گفت: درمناطق مختلف تهران بعنوان مدیر پایه، میانی و ارشد سابقه فعالیت دارم و معاونت ترافیک منطقه ۱۸ و شهردار منطقه ۱۰ بمدت ۱۴ ماه و شهردار منطقه ۱۴ تهران بمدت ۸ ماه از سوابق مدیریتی و اجرایی بنده می‌باشد و در هر منطقه‌ای هم که کار کرده‌ام موجب تحولات مثبت و موثر در حوزه‌های مختلف کاری بوده ام. بحیرایی در ادامه صحبتهایش ضمن اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهرداری گفت: ما در سه سطح با مردم در ارتباط هستیم: سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سطح سوم فرهنگ. جدای از این موضوعات شهرداری می‌باید به سه مولفه بسیار مهم توجه نماید اول مبارزه با فساد در سیستم شهرداری و بافت مدیران شهری، دوم ارتقای سطح علمی اداره شهر و سوم همکاری با سایر دستگاهها.
بحیرایی ضمن انتقاد به عملکرد دولتهای گذشته گفت: هیچکدام از دولتهای ماضی این آمادگی را نداشتند که در راستای کاهش تصدی‌گری امور به مردم مانند کشورهای توسعه یافته امور را به شهرداری‌ها واگذار کنند تا مردم کارهایشان با سرعت و دقت بالاتری انجام شود و مقصر اصلی این موضوع یقینا دولت‌ها هستند، این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته حتی ازدواج و طلاق هم توسط شهرداری‌ها اتفاق و ثبت میشود اما در ایران بدلیل‌عدم وجود سیستم یکپارچه مدیریت شهری ضربه بسیاری به شهرها و شهروندان وارد آمده و این مساله باعث تاثیر منفی بر توسعه پایدار در تمامی جوانب شده است.
این کاندید شهرداری رشت در خصوص مباحث مربوط به توسعه پایدار افزود: منظور از توسعه پایدار توسعه‌ای متوازن و یکپارچه است که در همه حوزه‌ها و فضاها، شهر توسعه پیدا کند، منوط به اینکه به محیط زیست و سلامت شهروندان آسیبی نرسد، اما متاسفانه کلانشهرهای ما از این مهم بی‌بهره اند.
وی با پرداختن به این موضوع که شهر باید انسان محور باشد ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر شهر ما خودرو محور است و در کلانشهر رشت همین موضوع وجود دارد وجود ترافیک‌های سنگین و معابری که فاقد مناسب‌سازی است موید این مهم است. اصلی‌ترین محور برنامه‌های بنده، یکی مدیریت منابع و مصارف بمنظور بهبود خدمات‌رسانی به مردم با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مورد دیگر تقویت سرمایه اجتماعی و مشارکت عمومی. برای مثال تفکیکی زباله از مبدا از جمله مواردی است که برای مردم بی‌اهمیت جلوه می‌کند اما ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری با تاکید بر حفظ و نگهداری و توسعه فضاهای سبز و عمومی، در حال حاضر از جمله کارهای توسعه‌ای است که متوقف شده و بیشتر توان صرف نگهداری وضعیت موجود است.
وی در ادامه افزود: اینکه مشکل ترافیک و آب و هوا داریم دلیلش ضعف مفرط در حوزه حمل و نقل عمومی است و بهبود کیفیت سیما، منظر شهری بر اساس شاخص‌های معماری ایرانی و اسلامی بویژه در ورودی‌های شهر رشت و فعالیتهای فرهنگی بویژه در حوزه ورزش همگانی با محوریت خانواده و جوانان از جمله برنامه‌های اینجانب می‌باشد.
بحیرایی در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار داشت: تحقق شهر هوشمند یکی از مولفه‌های حکمروایی خوب در اداره شهرها و تقویت این حوزه موجب ارایه خدمات سریعتر و بهتر و کاهش فساد می‌شود. همچنین ارتقا دارایی و سرمایه منابع انسانی شهرداری رشت از جمله اهداف بنده در برنامه‌ها می‌باشد چرا که‌عدم وجود پست سازمان و به نوعی به حال خود رها شدن نیروهای رسمی و قرار دادی بسیاری از پرسنل شاغل در شهرداری رشت را طبق بررسیهای بعمل آمده دچار بی‌انگیزگی نموده است.
وی در ادامه با اشاره به بحث باز آفرینی شهری پایدار گفت: اگر بخواهیم هویت شهر رشت را حفظ کنیم باید بحث بازآفرینی ساختمان‌ها و کل بناهای تاریخی را جدی بگیریم و ایمنی و تاب آوری و مقابله با مخاطرات در برابر بحرانها و حوادث ناگهانی مترقبه و غیر مترقبه، ارزیابی، برنامه ریزی و عکس العمل و اقدام متناسب با بحران‌ها را برنامه ریزی نماییم، متاسفانه شهرهای ما تاب‌آور نیستند و این تهدیدی جدی است.
بحیرایی در بخش پایانی صحبتهایش اذعان داشت: حفظ محیط زیست با مدیریت پسماند و فاضلاب در راستای توسعه پایدار از جمله برنامه‌های بنده است با توجه به مطالعه در اسناد بالادستی در ۹ محور این برنامه را در ۳ سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی کردم که عبارتند از مدیریت منابع و مصارف، تقویت سرمایه اجتماعی و مشارکت عمومی، حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه گذار، حوزه حمل ونقل و ترافیک و امور زیربنایی، حوزه فن آوری اطلاعات، IT و هوشمندسازی شهری، باز آفرینی شهری پایدار، عدالت در ارایه خدمات شهری و حفظ محیط زیست معماری و شهرسازی و حوزه حریم و ورودی شهر و اگر بخواهم افق چشم‌انداز برای شهر رشت تعریف کنم شهر رشت بوم شهری است که باید خلاق و هوشمند، رقابت‌پذیر و تاب‌آور، زیست‌پذیر و مشارکت جو، برخوردار از عدالت اجتماعی، انسجام کالبدی فضایی و برخورداری از فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی که بعنوان شهری شاد و سرزنده انسان محور و جذاب برای سرمایه گذار و کارآمد در نظام دسترسی‌های درون شهری و برون شهری با تاکید بر حمل ونقل پایدار با تنوع جاذبه‌های گردشگری که تنوع ملی و بین المللی دارند تعریف می‌شود و این همان افقی است که هدف غایی ما رسیدن به آن است.

 

سال ۱۴۰۲ شهرداری را، با عنوان سال درآمدی شهرداری بنامیم

در ادامه سید مجتبی خدمت بین دانا بعنوان سومین کاندید کرسی شهرداری رشت در این جلسه گفت: از سال ۶۸ کارم را در دبیرخانه شهرداری رشت آغاز نمودم و در سالهای بعدی بعنوان مدیر در بخش‌های تشخیص و وصول درآمد و مدیریت منطقه ۵ شهرداری، معاونت خدمات شهری، معاونت اداری – مالی و سرپرست شهرداری رشت مشغول به خدمت به رشت و رشتوندان عزیز و شریف بوده‌ام و در حال حاضر با ۳۲ سال سابقه کاری در سطوح مختلف مدیریت پایه، میانی و ارشد و دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مالی کاندید شهرداری رشت می‌باشم.
وی در ادامه گفت: به واسطه تغییرات مدیریتی، شهرداری رشت دچار روزمرگی است از اینرو باید از این روزمرگی گذر کنیم.
خدمت بین دانا در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار داشت: مجموعه شهرداری را بطور دقیق می‌شناسم، پس از راه اندازی سازمان عمران شهرداری و خرید دستگاه آسفالت تراشه که در زمان مدیریت بنده خریداری شد و حتی زمانی که سرپرست شهرداری بودم من را بعنوان مالی چی می‌شناسند و اگرچه تخصص اصلی بنده در زمینه مباحث مالی است اما بیشترین علاقه من در بخش مربوط به مباحث عمرانی و فعالیت در کف خیابان و حضور بر پروژه هاست و با پشت میز نشینی میانه خوبی ندارم.
وی در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: در مدت زمان حضورم در جایگاه سرپرست شهرداری رشت و در حضور جناب استاندار قول دادم که اعتبارات دولتی جذب شود و همچنین روشنایی خرمشهر به مرحله بهره برداری برسد و نیز ساختمان آتش نشانی را تکمیل و افتتاح نمایم که همگی این کارها بحول قوه الهی انجام شد. خیلی از دوستانی که برای ارایه برنامه حضور پیدا می‌کنند مبتنی بر واقعیات صحبت نمی‌کنند اما اگر تنها ۶ ماه فرصت به من دهید همه دغدغه‌های موجود در شورا و شهرداری را بر طرف می‌کنم و این را به کمک مجموعه بزرگ شهرداری که همیشه با من همراه بوده‌اند انجام خواهم داد.
وی افزود: در حوزه منابع انسانی یکی از بزرگترین مشکلات موجود این است که تمامی مشکلات به سمت اتاق شهردار سرازیر می‌شود با این سیستم پوسیده هیچ کاری درست نخواهد شد و شهردار حتما باید از کارهای روزمره خارج شود و تا این اتفاق نیافتد هیچ حرکت مثبت و شاخصی در این شهر نمی‌افتد. شاید بتوانیم پروژه کوچکی را انجام دهیم اما در راهبرد بلند مدت بدلیل مجاورت و نزدیکی عوامل اجرایی با شهردار در حوزه‌های میدانی معاذیری ایجاد خواهد شد.
وی در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: اولین کاری که بنده انجام میدهم تنفیذ اختیار و مسوولیت بر اساس ماده ۷۹ آیین مالی شهرداری‌ها است. بر اساس این ماده واحده قانونی ذیحسابان می‌توانند تمام یا قسمتی از اختیارات خود را با مصوبه شورا به پرسنل زیر دست تنفیذ کنند. اگر قرار باشد بنده معاون مالی و منابع انسانی و… منصوب کنم و تمامی کارها از پرداخت و… را انجام دهم یقینا نخواهم توانست بدنبال سرمایه گذار بروم و بر این باورم که این موضوعات می‌باید توسط معاون مالی – انسانی و اداری حل شود. در دوره‌ای که مدیرمالی بودم شهردار وقت جناب آقای فریدونی می‌دانستند چه زمانی طلب پیمانکاران پرداخت میشود و اگر شهردار بتواند بصورت روزانه فرصت تعامل و تشریک مساعی با اعضای شورا را داشته باشد می‌تواند راهکارها را مررور و بهتر برنامه ریزی نماید.
سرپرست سابق شهرداری رشت گفت: در خصوص بحث مربوط به خدمات شهری شامل زیباسازی و ارتقای کیفیت مردم باید شاهد تغییرات محسوس باشند و در این حوزه حرفهای زیادی برای گفتن دارم.
وی در ادامه با اشاره به کارهای صورت گرفته در دوران سرپرستی‌اش در شهرداری رشت گفت: جمع آوری زباله و پسماند، تنها قرار دادی را که در دوره ۲ ماهه سرپرستی انجام دادم قرارداد اصلاح و تعمیرات فاز ۱ و ۲ بوده و نیز بازسازی بوده که بخاطر محدودیت زمانی با ترک تشریفات انجام شد. فاز ۱ و ۲ انجام شد و فاز ۳ و ۴ در این مرحله اول باید کار مربوط به زباله سوز تی تی اس انجام شود چرا که همانگونه که اعضای محترم شورا مستحضر هستند قراردادش با دلار است و از اینرو می‌باید از اعتبارات دولتی استفاده کنیم.
خدمت بین دانا در ادامه صحبتهایش با اشاره به بهسازی دو رودخانه گوهر رود و زرجوب با طول ۲۳ کیلومتر گفت: لایروبیش را انجام میدهیم ولی در خصوص ساماندهی با جذب سرمایه گذار کارها پیش برود و از سویی همراهی و همکاری اداره آب و فاضلاب و حوزه مالکیت را می‌طلبیم و امیدوارم با انتخاب شهردار این مساله جمع شود، در بحث عمرانی طبق مطالعه بودجه، مبالغ خوبی به ردیف‌ها اختصاص داده شده است بویژه برای مناطق کم برخوردار و محروم که باید در ۶ ماهه اول آسفالت انجام شود تا رضایتمندی مردم حاصل گردد در غیر ایتصورت کارها همانطور که مسبوق به سابقه است به سالهای بعدی شیفت می‌گردد.

وی با اشاره به ترمیم ساختمان بلدیه بعنوان ساختمان تاریخی شهر رشت گفت: سربندی این ساختمان در زمان بنده انجام شد و بنظر من شهردار باید محل استقرارش در بلدیه پیاده راه فرهنگی باشد و میهمانانش را همین جا دعوت کند و تیم ستادی در میدان گیل مستقر باشد. اگر ساختمان بلدیه شهر محل استقرار شهردار شود ارتباط مردم با شهردار و اعضای شورا خیلی راحتتر می‌شود.
وی با اشاره به پروژه فاز دوم آیت الله احسانبخش اذعان داشت: باید هر چه زودتر این پروژه اجرا و به بهره برداری رسد و در خصوص برنامه ریزی رینگ ۹۰ متری با تامین منابع مالی و جذب سرمایه گذار شهر رشت بهتر است کمربندی را برداریم چون دیگر این حوزه خیابان اصلی است و باید سد معبرها را از این حوزه به خارج از شهر مستقر کنیم تا شهر نفسی بکشد. در بحث شهرسازی ما باید اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در چهارچوب قانون با اداره مسکن و شهرسازی مشکلات را انجام دهیم در خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ چرا شهرداری در تمام موارد درخواست ماده ۱ و تخریب را می‌کند بارها برای سفارش دوستان به اعضای شورا زنگ زده ام، در اصل شهرداری نباید درخواست تبصره ۱ ماده ۱ بکند زمانی که ساختمانی بر اساس ضوابط شهرسازی ساخته شده است و تامین پارکینگ کرده و ۲۰۰ تا ۵۰۰ متر هم خلاف دارد نباید درخواست تبصره یک ماده یک بکند و بهتر است بنویسید به پیوست ضمایم جهت دستور تقدیم می‌گردد تا حداقل دست شما باز باشد.
وی در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار داشت: همه اینها در شرایطی است که شهردار خود را از کارهای روزمرگی شهرداری آزاد کند و تنفیذ اختیار به معاونت‌ها و مدیران مناطق انجام شود و نهایتا برسیم به ناحیه محوری، افزود: به شما قول میدهم اگر این فرایندها انجام شود تا سال آینده در یکی از مناطق ناحیه محوری را اجرایی خواهم کرد.
خدمت بین دانا در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به بحث معاونت مالی – اقتصادی گفت: تخصصم در این حوزه است و شایسته است سال ۱۴۰۲ شهرداری را، با عنوان سال درآمدی شهرداری بنامیم.
در خصوص پرداخت پیمانکاران باید اولویت‌ها و با عدالت انجام شود و این اعتبار را بین پیمانکاران دارم که تعامل مثبت و سازنده گذشته را تقویت نمایم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.