صفیر گیلان ؛آرمان مشکل اتحاد فومن را یک مسئله حقوقی با پروند پیچیده خواند و گفت:اگر چه تا برگزاری بازی پلی آف وقتی نمانده اما در کمیته انضباطی پرونده بررسی می شود و دستگاه قضایی  و هیئت فدراسیون با  مرجع جلوی رای را می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان ،در این نوع آیین مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن تشکر از همراهی رسانه‌ها در پوشش اخبار اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل سخت و پر از استرس است و اصحاب رسانه با دغدغه فراوانی که دارند در واقع پیش قراولان جهاد تببین محسوب می شوند.

وی خبرنگاران را آگاه به مسائل روز و عملکرد دستگا‌های اجرایی خواند و افزود: جا دارد امروز یادی کنیم از خبرنگارانی که در جمع ما نیستند به ویژه خبرنگاران ورزشی استان که یادشان زنده و جاوید خواهد ماند.

جهانبخش آرمان با بیان اینکه شهدا مایه عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی هستند از برگزاری یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان در استان خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۶ مرداد در گلزار شهدای رشت و با حضور استاندار گیلان و محمود پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در بخش در دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد گفت: صومعه سرا بالاترین سرانه ورزشی در گیلان را دارد.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی گیلان ۸۵ متر است افزود: سرانه ورزشی گیلان به نسبت میانگین کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در پاسخ به سوال خبرنگاری فومنی حاضر در نشست گفت ؛از مشکلات تیم اتحاد فومن ما هم ناراحت هستیم و امیدواریم اتحاد فومن به حق خود برسد.

آرمان مشکل اتحاد فومن را یک مسئله حقوقی با پروند پیچیده خواند و گفت:اگر چه تا برگزاری بازی پلی آف وقتی نمانده اما در کمیته انضباطی پرونده بررسی می شود و دستگاه قضایی  و هیئت فدراسیون با  مرجع جلوی رای را می گیرد.

وی با اشاره به اینکه سکوی ورزشگاه  و خود ورزشگاه در گذشته شرایط خوبی نداشت ولی در آخرین بازی که بنده آنجا حضور داشتم سکوی بسیار عالی  ورزشگاه تغییرات زیادی پیدا کرده.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان  اینکه شهرستان فومن و تیم هواداران پر شور دارد بنده تمام تلاش خود را می کنم تا علارغم مسئله حقوقی تیم به بازی برسد اگر چه آنها هم شیرازی هستند و حق دارند چون تیم خوبی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش خودسرانه تعرفه‌های باشگاه‌ها در استان گفت: کاهش تعرفه باشگاه‌ها در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و به همین دلیل نظارت و بازرسی جدی انجام‌ شده‌ و با متخلفین برخورد قاطع صورت گرفته است.

آرمان با بیان اینکه خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیات فوتبال و سازمان لیگ باطل است گفت: تا اهلیت و توانمندی مالی افراد مسجل نشود نمی‌توان باشگاهی به آن‌ها واگذار کرد.

وی با اشاره به فرایند قانونی واگذاری باشگاه سپیدرود افزود: مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت‌های خوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در گذشته نابسامان بود تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان سر لوحه کار اداره کل قرار گرفت.

وی در خصوص باشگاه انقلاب فومن گفت: این باشگاه جز پروژه بزرگ ملی است و به جهت اینکه پیشرفت ۵۰ درصدی دارد نمی تواند در لیست پروژه اجرایی قرار گیرد ولی آمادگی داریم این ورزشگاه را در صورت تمایل به بخش خصوصی واگذار کنیم.

آرمان با بیان اینکه ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شد خاطر نشان کرد: احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاورد‌های ورزش گیلان است.

گفتنی است، به مناسبت روز خبرنگار و ارزشگذاری به مقام خبرنگار اداره کل ورزش و جوانان گیلان سانس هایی را به خبرنگاران در استفاده رایگان از مکان های ورزشی همانند سال گذشته اختصاص داد.

  • نویسنده : تنظیم و تهیه؛زلیخا صفری راسته کناری