رییس فدراسیون ورزش همگانی در فومن گفت:مطالعات نشان داده است که اگر شما یک میلیون دلار صرف توسعه ی ورزش همگانی کنید به اندازه ی سه میلیون و دویست هزار دلار در کاهش هزینه های درمان مردم صرفه جویی خواهید کرد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛همایش ملی و بزرگ پیاده روی ایرانیان  امروز جمعه ۲۴ تیر ماه با همکاری هیات ورزش‌های همگانی  کشور ، استان گیلان و شهرستان فومن با حضور افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش همگانی در فومن برگزار شد .

ملایی ضمن تقدیر  از مردم بزرگوار ارزشمند و ورزش دوست و با فرهنگ فومن به همه ی مردم ایران  از شهر مجسمه ها  فومن عرض سلام و درود فرستاد.

رییس فدراسیون ورزش همگانی گفت:از ۷ صبح مردمی رو در فومن دیدیم چه روحانی چه خانه دار چه کارمند چه فرماندار چه سپاهی چه ارتشی همه و همه برای خلق یک روز پرنشاط گرد هم آمدند.

وی افزود:ان شاء الله در تمام شهر های ایران شاهد باشیم که مردم هر صبح جمعه پیاده روی کنند.

ملایی ضمن تقدیر از صدا و سیما  همیشه دوربین خود را در اختیار ورزش و مردم قرار میدهد یک نکته میخواهم بگویم که امروز صبح مطالعه میکردم خطاب به وزیر اقتصاد کشور و وزیر بهداشت و درمان:
مطالعات نشان داده است که اگر شما یک میلیون دلار صرف توسعه ی ورزش همگانی کنید به اندازه ی سه میلیون و دویست هزار دلار در کاهش هزینه های درمان مردم صرفه جویی خواهید کرد.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری