طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مهندس صفرعلی جعفری بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان معرفی گردید

صفیر  گیلان/ مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و معاونین عمران روستایی و بازسازی و مسکن روستایی با دکتر فرهاد براتی فرماندار شهرستان لاهیجان دیدار و گفتگو نمود.

مهندس دائمی در این دیدار درخصوص مسائل و مشکلات طرحهای عمرانی روستاهای شهرستان به بحث وتبادل نظر پرداخت
مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در این دیدار از تعامل و همکاری فرمانداری با مجموعه بنیادمسکن تشکر کرد و خواهان مشارکت بیش از پیش بخشداری و دهیاران در اجرای طرح های عمرانی شدند .
مهندس دائمی با بررسی اقدامات انجام یافته توسط این نهاد قول داد تا همکاری لازم برای حل مشکلات بعضی از روستاهای شهرستان داشته باشد .
در ادامه فرماندار شهرستان ضمن تشکر از خدمات بنیادمسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با بنیادمسکن را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانست.
دکتر براتی خدمات رسانی بهینه به مردم را مهمترین وظیفه دانست و از مسئولین دستگاههای اجرایی بویژه بنیاد مسکن خواست در بخش های شهری و روستایی بالاخص توسعه پایداری روستایی ، جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهر،رضایت مندی مردم و فراهم سازی امکانات بیشتر مساعدت لازم را انجام دهند .
فرماندار بر ادامه مقاوم سازی مساکن روستایی و اجرای طرح هادی روستایی در روستاهای شهرستان تأکید کرد و تصریح نمود : دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران باید زمینه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در روستاها فراهم کنند.
در این جلسه باتقدیر از زحمات مهندس محمد عباسی، طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مهندس صفرعلی جعفری بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان معرفی گردید

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری