سید رضا عظیمی اظهار داشت: اشخاصی که روش غیر مستقیم سهام داری را انتخاب نموده اند به منظور بهره مندی از مزایای سهام داری از جمله دریافت سود و امکان  خرید و فروش سهام تخصیص یافته ضرورت دارد که هر چه سریعتر اقدام به ثبت نام در سامانه سجام کنند.

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با تاکید بر اینکه کلیه دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند سهام دار شرکت های سرمایه گذاری استانی تلقی می شوند افزود: در حال حاضر نزدیک ۱۲درصد سهام داران شرکت سرمایه گذاری استان گیلان عضو سامانه سجام هستند.

وی افزود: سهامداران عدالت با ثبت نام در سامانه سجام می توانند در مدیریت شرکت سرمایه گذاری استان نظیر رای‌گیری الکترونیکی، انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت گامی موثر بردارند و با انتخاب هیات مدیره توانا و صلاحیت دار، ارزش سهام استانی خود را افزایش دهند.

عظیمی ادامه داد: این اقدام باید با مراجعه به سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir یا دفاتر پیشخوان دولت انجام شود. ولی از آنجائیکه در شرایط کرونایی قرار داریم و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه ما به کلیه اشخاصی که قصد ثبت نام دارند این است که با مراجعه به سامانه سجام و اپلیکیشن های موجود خود اقدام به ثبت نام کنند.