صفیر گیلان،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، علی اصغر عباسی، از توزیع بی وقفه سوخت در استان خبرداد و گفت : « در چهار روز گذشته یک میلیون و ۴۳۸ هزار لیتر نفت سفید در مناطق فاقد گاز طبیعی توزیع شده که از این مقدار ۳۴۷ هزار لیتر برای مناطق […]

 

صفیر گیلان،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، علی اصغر عباسی، از توزیع بی وقفه سوخت در استان خبرداد و گفت : « در چهار روز گذشته یک میلیون و ۴۳۸ هزار لیتر نفت سفید در مناطق فاقد گاز طبیعی توزیع شده که از این مقدار ۳۴۷ هزار لیتر برای مناطق صعب العبور و سخت گذر ارسال شده است .
وی همچنین نیروگاههای سیکل ترکیبی گیلان را جزو بزرگترین مصرف کنندگان فرآورده های نفتی استان دانست و افزود : « طی چهار روز گذشته ؛ ۱۶ میلیون و ۱۳۸ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاههای تامین برق رشت ، پره سر و لوشان ارسال شده است . »
مدیر منطقه گیلان همچنین با اشاره به اخطاریه های هواشناسی ؛ از تمهیدات لازم برای مجاری عرضه سوخت رسان خبرداد و افزود : « با توجه به پیش بینی یخبندان از روز سه شنبه عملیات ذخیره سازی فرآورده های نفتی تمامی مخازن جایگاهها و مجاری عرضه سوخت استان به طور ویژه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و مشکلی از نظر تامین سوخت در سطح استان وجود نخواهد داشت . »
دبیر کارگروه تامین سوخت استان ارتفاع برف در مناطق عملیاتی این شرکت را از حدود دو سانت در مناطق جلگه ای و بیش از یک و نیم متر در ارتفاعات عنوان کرد و گفت : « ارتفاعات شفت ، عمارلو ، جیرنده ، داماش ، دیلمان ، شوئیل و برخی دیگر از مناطقی هستند که بیشترین بارش برف را داشته اند که با ذخیره سازی های صورت گرفته قبلی در حال حاضر مشکلی از بابت تامین سوخت ندارند . »
وی با اشاره به مسدودیت برخی جاده ها براثر بارش برف افزود : « از قبل ارسال فرآورده ها به نقاط صعب العبور و ذخیره سازی ها تا حد ممکن انجام شده است وسوخت رسانی در مسیرهایی که در حال حاضر دچار مشکل شده اند نیز با تلاش بی وقفه همکاران نواحی نه گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در شهرهای ( رشت ، انزلی ، آستارا ، تالش ، رودسر ،فومن ، صومعه سرا ، لاهیجان و رودبار )  در قالب ۱۱۸ باب جایگاه سوخت مایع و ۲۳۳ فروشندگی فعال ( ۲۱ باب از آنها در مناطق صعب العبور است ) در حال انجام است . »
وی همچنین وضیت جایگاههای cng  استان را نیز مطلوب دانست و گفت : « استان گیلان ۹۹ باب جایگاه cng دارد که از این تعداد ۳۵ باب دومنظوره و ۶۴ باب تک منظوره هستند و با تمهیدات صورت گرفته در حال حاضر مشکل افت فشار و قطعی گاز ندارند . »
مدیر منطقه گیلان همچنین با اشاره به مسدودیت مسیرهای رودبار – قزوین به علت بارش برف سنگین از سوخت رسانی کارکنان ناحیه رودبار به در راه ماندگان خبرداد و گفت : « مدیریت بیش از دو هزار خودرو از نیمه شب گذشته تاکنون در جایگاههای لوشان ، منجیل و رودبارتوسط کارکنان این شرکت تامین سوخت و رفع مشکل این عزیزان را برای بازگشت به استان به همراه داشته است . »

نفتکش 3
مدیر 2 برف بهمن ماه

عملیات گرم  12
عملیات گرم 11
عملیات گرم 10
عملیات گرم 9
عملیات گرم 8
عملیات گرم 7
عملیات گرم 6
عملیات گرم 5
عملیات گرم 4
عملیات گرم 3
عملیات گرم 2
عملیات گرم 1