در یکصدو پنجاهمین جلسه شورای شهر فومن که عصر روز چهارشنبه ۱۷ آذر برگزار شد سید نورالدین نعمتی ریاست شورای شهر فومن استعفا داد. به گزارش اختصاصی خبرنگار صفیر گیلان از فومن یکصدو پنجاهمین جلسه شورای شهر فومن که دقایقی پیش پایان یافت سید نوالدین نعمتی ریاست شورای شهر فومن استعفا داد و گفت: من […]

در یکصدو پنجاهمین جلسه شورای شهر فومن که عصر روز چهارشنبه ۱۷ آذر برگزار شد سید نورالدین نعمتی ریاست شورای شهر فومن استعفا داد.
به گزارش اختصاصی خبرنگار صفیر گیلان از فومن یکصدو پنجاهمین جلسه شورای شهر فومن که دقایقی پیش پایان یافت سید نوالدین نعمتی ریاست شورای شهر فومن استعفا داد و گفت: من به علتدرمان جراحت پا به کشور اتریش خواهم رفت و مدت چهار ماه در جلسات نخواهم بود و امیدوارم با انتخاب یکی از اعضا شورای شهر فومن به کار خود ادامه دهد.
رئیس شورای شهر فومن ضمن تبریک روز دانشجو و یاد اوری رشادتهای دانشجویان شهید گفت: امیدوارم جوانان دانشجو ادامه دهندگان راه دانشجویان شهید و یاد ،خاطرات انها را همیشه زنده کنند.
وی در خصوص اتفاقات هفته های گذشته در پل شهر بیجار گفت: این پل همیشه همین پل بوده با همین شکل و حفاظ و ۳۸ سال از انقلاب گذشته و کسی در مورد آین پل تذکری نداد ولی با اتفاق که افتاد و این جوان عزیز از دست رفت همه شورا و شهردار را مقصر دانستند.
رئیس شورای شهر فومن از شهردار خواست که بخشی از قسمتهای اطراف پل را حفاظ دار کند و حتما در دو طرف پل با فضایی که هست برای عبور و مرور عابران چون در مسیر بیمارستان و باشگاه است پل پیاده رو نصب کند.
سید نوالدین این پل را همیشه حادثه ساز خواند و گفت:این پل فقط برای شورا و شهردار حال حاضر شهرستان نیست چرا شهرداران و شوراها در گذشته کاری نکردند.
وی تصریح کرد؛ اگر در گذشته کارهایی با برنامه می شد ما امروز با این همه مشکلات روبرو نمی شدیم.
ایشان با بیان برخی نوشته ها در فضای مجازی و رسانه های شهر گفت: مدیر با خلاقیت و فکر کار می کند و نه می برد و نه خواهد بردو ما نیامدیم که اموال شهرداری را که مال مردم شهر است با وانت ببریم. سید نوالدین نعمتی به بازار سه شنبه و هفتگی شهر که با اعتراضات همراه است اشاره و افزود: پل عابر پیاده نیاز بازار هفتگی است و این پلهای کنونی برای تردد سالمندان سخت و دشوار است .
رئیس شورای شهر فومن از اسفالت برخی معابر اصلی به ویژه باشگاه شهید چمران ،کوچه شهید مقصودی،ارتباطی کوی فرهنگیان، مدرسه امام جعفر صادق و … خبر داد و اظهار داشت؛در کانلهای خروج آبهای سطحی نیز نظارت بیشتر شود چون برخی پیمانکاران ارتفاع را بالا گرفتند.
سید نوالدین نعمتی از مصوبه شورای ترافیک و حضور ماشینهای سواری گاراژ رشت که موقت در روبروی بانک ملت بمانند گفت: ما در جلسه شورای ترافیک نبودیم ولی ماشین برون شهری در شهرها به بیرون از شهر می برند و امروز ما اعتراض رانندگان تاکسی را داریم و معلوم نیست این کار با چه کارشناسی انجام شده است.
وی تصریح کرد؛ گاراژ برون شهری اگر داخل شهر بیایند رانندگان تاکسی چکار کنند گفت: من تقاضا دارم مسئولان شهر حداقل موقتا زیر گذر پل ورودی شهر را باز کنند زیرا این پل برای شهروندان ازار دهنده است و بعد هر کاری می خواهند انجام دهند یا خراب کنند یا بسازند.
رئیس شورای شهر فومن با بیان اینکه بازار سه شنبه با ۷ رای شورا انتقال یافت ولی بعد از آن و اتفاقی که در دست فروشان افتاد و اعتراض شهروندان که همه ما را مقصر خواندند امروز نیمی از دست فروشان شهر را اشغال کردند و مردم ناراحت ولی ما دخالت نمی کنیم .
سید نوالدین تصریح کردمسئولان در انجام کارها دقت کنند و برای امنیت و اسایش مردم ما باید مصوبات را اجرایی کنیمو کارهای خوب ما ارامش مردم را به همراه خواهد داشت .
ایشان با اشاره به کاهش بودجه و اعتبارات و درآمدهای شهرداری گفت: باید با همدلی کارهای خوب انجام دهیم و چند مورد کار که به درستی انجام شود می تواند تغییرات را ایجاد و شهروند را راضی سازد مثل بازار هفتگی و…
رئیس شورای شهر فومن از تخصیص اعتبارات گفت: با اعتبارات ما برای چهار مسیر اصلی شهر برنامه داریم و امیدواریم با این کار ترافیک شهر حل شود و ما نام گذاری مسیرها را به نام سرداران شهید خواهیم داشت
سید نوالدین نعمتی از استعفای خود از ریاست شورایی شهر خبر داد و گفت: من مدت چهار ماه برای درمان به اتریش می روم و امیدوارم در مدتی که نیستم کارها به خوبی پیش رود..