صفیر گیلان؛نائب رئیس انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی استان گیلان که در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی  شهر رشت ثبت نام کرده گفت: با توجه به آنالیز و آیتم های نموداری شهر رشت دریافتیم که  رشد و توسعه صعودی پایداری در رشت نداریم و رشت نزولی را در این شهر شاهدیم. 

اختصاصی/صفیر گیلان؛در کشور ما تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های فنی و مهندسی رقم بالایی است و این مهندسان در رشته های مختلف دغدغه ها و خواسته هایی از مسئولین دارند که بسیاری از آنها محقق نشده است.

مهندس فرزاد کرمی؛

«فارغ از هر رویه ای که انتخابات پیش رو برایمان داشته باشد احساس می کنم همه ما یک وظیفه اخلاقی و انسانی داریم که برای توسعه شهر گام موثر برداریم.»

این مهندس جوان و شجاع که کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت شده خود را چنین معرفی می کند:فرزاد کرمی هستم متولد ۱۳۶۵در منطقه حمیدیان شهر رشت و اسالت شفتی، فارغ التحصیل مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ،دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش سازه  در حال تحصیل در دانشگاه گیلان  و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری  از دانشگاه پیام نور می باشم .

نائب رئیس انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی استان گیلان که در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی  شهر رشت ثبت نام کرده گفت: با توجه به آنالیز و آیتم های نموداری شهر رشت دریافتیم که  رشد و توسعه صعودی پایداری در رشت نداریم و رشت نزولی را در این شهر شاهدیم.

وی با اشاره به  اینکه به عنوان یک جوان دغدغه داریم  و در کنار دغدغه با اعتقاد بر اینکه امروزه  رشد و شکوفایی شهر من رشت نیاز به حضور جوانان در راس امور مدیریت شهری را می‌طلبد وارد عرصه انتخابات شدم و نیت آن دارم تا برای توسعه و پیشرفت شهر زیبا رشت ضمن قراردادن شفافیت، صداقت و جوانگرایی در سرلوحه کار خود از هیچگونه تلاش و کوششی دست بر ندارم.

مهندس کرمی در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان گفت:بخاطر دغدغه های فراوان شهر رشت این شهر خلاق خوراک شناسی و شهر تمدن و فرهنگ وارد عرصه شده و با توکل به خداوند منان و مردم عزیز و دوستانی که در راس ادارات استان بودند و دوستان پایتخت که دغدغه رشت را دارند وارد این عرصه شده  و با توجه به پتانسیل هایی که در خود می بینم امیدوارم به بنده اعتماد کنند و فضا فراهم شود  تا شهری ایده آل  بسازیم.

وی از مردم فرهنگ مدار رشت خواست تا با اعتماد به جوانان تحول گرا باشند و از پیران و خردمندان می‌خواهم تجارب ارزشمند خود را در اختیار نسل جوان قراردهند .

***

از دیگر سوابق مهندس کرمی؛

نائب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های ساختمانی  و تاسیسات استان گیلان

مدیر عامل شرکت عمران بنادژگیل

رئدی هیئت مدیره شرکت عمران راه آسیاب سر

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

عضو کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت شورای فنی استان گیلان

عضو هیئت حل اختلاف مالیاتی استان گیلان

عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گیلان

تنظیم/زلیخا صفری

  • نویسنده : تنظیم/زلیخا صفری