به گزارش صفیر گیلان؛به نقل از ایلنا، در روزهای اخیر خبری مبنی بر دستگیری سردار سرتیپ پاسدار محمد مسعود زاهدی؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و سرهنگ محمد بخشنده؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در سریلانکا و کشف محموله هروئین از این دو فرمانده ناجا در کشور سریلانکا منتشر شد. […]

به گزارش صفیر گیلان؛به نقل از ایلنا، در روزهای اخیر خبری مبنی بر دستگیری سردار سرتیپ پاسدار محمد مسعود زاهدی؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و سرهنگ محمد بخشنده؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در سریلانکا و کشف محموله هروئین از این دو فرمانده ناجا در کشور سریلانکا منتشر شد. در بخشی از این خبر آمده بود؛ وزارت‌خارجه و وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران تاکنون نسبت به بازداشت سردار محمد مسعود زاهدی و سرهنگ بخشنده واکنشی نشان نداده‌اند، امری که صحت دستگیریها را تا حدودی تأیید می‌کند.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این خبر که چند روز گذشته در برخی کانالها و سایتهای معاند انتشار یافته، کذب محض است و سردار محمد مسعود زاهدیان؛ رییس پلیس مواد مخدر ناجا و سرهنگ محمد بخشنده؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حال حاضر در کشور مشغول فعالیت هستند و این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

در حقیقت انتشار چنین اخباری پس از اجرای طرح‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور، مرزها و به ویژه در تهران بوده و به قصد تخریب فرماندهان ناجا و بی‌اهمیت جلوه دادن فعالیت این پلیس است.

سردار مسعود زاهدیان که برای بازدید از ایستگاه پل زال اندیمشک در این شهر حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره انتشار چنین خبری در فضای مجازی گفت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران اقدامات مثبتی در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام داده است، این هجمه‌ها از سوی دشمن علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان است و تنها کشوری است که سد محکمی در مقابل قاچاقچیان مواد مخدر ایجاد کرده است و با جدیت تمام در این زمینه مبارزه می‌کند، این هجمه‌ها نیز برای زیر سوال بردن اقدامات جمهوری اسلامی ایران است و چنین اخباری که در برخی سایتها علیه فرماندهان ناجا که در پلیس مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کنند، منتشر شده است، صحت ندارد.