به گزارش صفیر گیلان، مهدی پارسا امروز در نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه گیلان در رشت با اشاره به نقش رسانه ها در تجقق شعار سال اظهار کرد: رسانه ها با گفتمان سازی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند. وی افزود: نباید از کنار سوژه ها ساده بگذریم، زمانی که رهبر انقلاب اسم […]

به گزارش صفیر گیلان، مهدی پارسا امروز در نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه گیلان در رشت با اشاره به نقش رسانه ها در تجقق شعار سال اظهار کرد: رسانه ها با گفتمان سازی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند.

وی افزود: نباید از کنار سوژه ها ساده بگذریم، زمانی که رهبر انقلاب اسم سال را رونق تولید می گذارند وظیفه ما است که درمورد این موضوع مطالبه عمومی کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه یکی از کارهایی که در این حوزه می توان انجام داد کمک به صنعت استان است افزود: این کار در ۲ بعد معرفی واحدهای صنعتی و تولیدی موفق، بزرگ کردن ویژگی های آنها، نجات واحدهای صنعتی و تولیدی ضعیف و راکد و نیمه راکد است.

پارسا تصریح کرد: در راستای انعکاس کامل اخبار و انتشار موضوعات پیرامون فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های مختلف، شبکه‌ای ۱۰۰ نفره متشکل از عکاسان و خبرنگاران افتخاری به زودی و با مشارکت خبرگزاری بسیج گیلان در مجموعه بسیج رسانه استان گیلان راه‌اندازی می‌ شود.

وی برگزاری دوره‌های آموزش برای اعضاء جدید شبکه خبرنگاران و عکاسان بسیج را مورد اشاره قرار داد و گفت: جهت عملکرد بهتر و حرفه ‌ای ‌تر این مجموعه، یکسری کلاس‌های آموزش خبرنگاری برای این افراد به صورت هدفمند برگزار می‌ شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان در پایان برگزاری اردوی جهادی ویژه خبرنگاران، بازدید از کارگاه‌های تولیدی، اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی و … را از برنامه های در دستور کار بسیج رسانه استان عنوان کرد.