اختصاصی/صفیر گیلان؛تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی  توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در سایه بی تدبیری مدیران ورزشی دولت یازدهم  در این استان و با حضور وزیر نیرو برگزار شد.  زیبایی و طراوت دوران جوانی یکی از مزایا و سرمایه های پر ارزش نسل جوان است که ورزش یکی از مقوله های […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی  توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در سایه بی تدبیری مدیران ورزشی دولت یازدهم  در این استان و با حضور وزیر نیرو برگزار شد. 

زیبایی و طراوت دوران جوانی یکی از مزایا و سرمایه های پر ارزش نسل جوان است که ورزش یکی از مقوله های شادابی به حساب می آید .

اگر چه امروز مقوله ورزش و شادابی با بی تدبیری ها به فراموشی می رود و ما هر روز شاهد مرگ سوت و سکو های ورزشی هستیم و امروز جوانان  تکیه و دلم دادن در قهوه خانه ها و قلیانسراها را به دویدن و تحرک در سالن و میادین ورزشی ترجیح می دهند هستند اندک جوانانی که علارغم هزینه های سر سام اور به ورزش می پردازند و هنوز امید دارند تا نام ایران اسلامی و پرچم کشور عزیزمان ایران را به اهتزاز دراورند.

ورزش در دنیای امروز به مقوله تبدیل شده که می تواند بر سایر حوزه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی نیز تاثیر بسزایی داشته باشد و باید دولت مردان نگاهشان به مقوله ورزش تغییر کند و جای حمایت از ورزش را با نقطه چین ….خالی نگذارند.

بدون شک  همه می دانیم که موفقیت ورزشکاران در عرصه های بین المللی و جهانی مایه غرور و افتخار هر ملتی است و ایران اسلامی نیز با وجود داشتن جوانان با استعداد و توانمند توانسته است در این زمینه موفقیت های بی شماری را کسب کند.

کاش در دولت تدبیر و امید و مدیران این استان نیز به اهمیت مقوله ورزش در تربیت نسل آینده انقلاب واقف باشند و تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت های ورزشی و حمایت از ورزشکاران و ورزش دوستان بکار بگیرند.

در سفر اخیر وزیر نیرو به گیلان و در شهرستان آستانه اشرفیه در روستای کینچاه چیزی که تاسف ما را چند برابر کرد به عنوان کسی که در سطح استان حداقل یک مدال درجه دو و سه را کسب نمودم تجلیل ازقهرمانان رشته های ورزشی گیلان توسط وزیر نیرو بود تجلیلی توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی که ما نفهمیدیم حضور این قهرمانان عزیز و مدیر کل ورزش و جوانان را در جایی که مردمانش از نوشیدن یک لیوان آب آشامیدنی سالم در حسرت بودند درک کنیم.

البته  در این روستا مسابقه فوتچل که با شعار در مسیر آبادانی در شالیزارهای روستای کینچاه آستانه اشرفیه برگزار می شود قابل تحسین و تقدیر است.

زیرا از ۵سال پیش مسابقات فوتچل پیش از شروع فصل کشت برنج در شالیزارهای روستای کینچاه برگزار می شود.
و از آنجایی که  پویش آ. ب آبادانی هرهفته در یکی از استانهای کشور با افتتاح طرحهای عمرانی وزارت نیرو اجرا می شود در کنار افتتاح طرحهای عمرانی، وزارت نیرو توجه ویژه ای به فرهنگ بومی استانها به ویژه بازیهای بومی محلی دارد.
و شایسته بود تا توسط وزیر نیرو  بازیکنان برتر مسابقه فوتچل یا فوتبال در شالیزار که توسط تیم‌های پرسپولیس کینچاه و صنعت آب و برق گیلان با برتری تیم میزبان به پایان رسید بود تجلیل شوند تا یکبار دیگر بر ارزش آب در آبادانی تاکید می شد.

فوتچل photo_2019-12-31_05-32-00 photo_2019-12-31_05-31-23 391901_769 551686_691 فوتبال فوتچل