در شهرک صنعتی سفیدرود رشت؛

شرکت صنعتی سیلندر امید فردا؛ از اشتغال ۱۸۰ نفر جوان بیکار گیلانی تا تأمین نیازهای بیمارستانی

  پرینت
شرکت صنعتی سیلندر امید فردا؛ از اشتغال ۱۸۰ نفر جوان بیکار گیلانی تا تأمین نیازهای بیمارستانی
شناسه خبر : 44556 | تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1400 - 12:00 | 416 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

شرکت صنعتی سیلندر امید فردا توسط جوانان کارآفرین گیلانی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت راه اندازی شده است. امید حبیبی لاسکی و سعدی پورشعبان ، از جوانان موفق و شایسته، توانسته اند با راه اندازی این مجموعه برای ۱۸۰ نفر به طور مستقیم و برای ٧٠ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان ، بیکاری در استان گیلان، فقر پنهانی است که پسِ امواج زیبا و سرسبزی گیلان زمین خود نمایی می‌کند و چه بسا زندگی را بر جوانان این دیار زیبا تلخ و تاریک کرده است. استان گیلان به خاطر بیکاری، به یکی از مهاجرت فرست‌ترین استانهای کشور تبدیل شده است.

با آنکه به خاطر آب و هوای مطبوع و زیبایی‌های سحرانگیز گیلان، افراد غیربومی متمول زیادی، در این سامان ویلاسازی کرده‌اند و پا به این بهشت خدادادی نهاده‌اند اما بی‌شمار جوانان رعنای گیلک و تالش، در پی لقمه نانی به خارج از استان پناه برده اند. بر همگان روشن است است که چرخه تولید در استانمان به کندی می‌چرخد و هرگز جوابگوی جوانان بیکار ما نیست. در سالهای اخیر مقام معظم رهبری در پیام‌های سالانه خود به تولید و اقتصاد مقاومتی تاکید بسیار کرده‌اند تا با استفاده از پتانسیل‌های داخلی، استفاده از نیروی کار و سرمایه داخلی، تولید در کشور افزایش یابد و از این رو با افزایش سطح تولید و اشتغال‌زایی، معضل بیکاری تا حدودی کمتر برای خانواده‌ها به یک چالش تبدیل شود. هر چند کم کاری‌ها و کارشکنی‌هایی را در جهت تحقق این شعار از سوی برخی مسئولان شاهد بوده‌ایم ولی بارقه‌های امیدی نیز با همت و اراده جوانان این سرزمین دیده می‌شود.

در استان گیلان، وجود صنعت در کنار بخش کشاورزی و گردشگری می‌تواند مشکلات بیکاری جوانان را تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از شرکت‌های تولیدی و صنایع تبدیلی که در طی یکی و دو سال اخیر توانسته گام‌های موفقی را در راستای اشتغال‌زایی و تولید بردارد، شرکت صنعتی سیلندر امید فردا است که توسط جوانان کارآفرین گیلانی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت راه اندازی شده است.

امید حبیبی لاسکی و سعدی پورشعبان، از جوانان موفق و شایسته، توانسته‌اند با راه اندازی این مجموعه برای ۱۸۰ نفر به طور مستقیم و برای ۷۰نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد نمایند، که جای تحسین دارد. شرکت فوق دارای پروانه ساخت وسیله پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی، پروانه استاندارد ملی از سازمان ملی استاندارد، مجوز فعالیت تولید از سازمان آتش نشانی و استانداردهای ISO ۹۰۰۱، ISO ۱۳۴۸۵ می‌باشد.

این مجموعه تولیدی به نام شرکت سیلندر امید فردا و با برند سعدی سیلندر، در زمینه تولید انواع کپسول‌های آتش نشانی و بیمارستانی، اکسیژن صنعتی و طبی در اوزان مختلف، خدمات شارژی، تعویض و تعمیر و تست هیدروستاتیک انواع سیلندر، فعالیت دارد و در این روزهایی که بیمارستانها با حجم زیادی از بیماران کرونایی مواجه‌اند، این شرکت توانسته بخشی از نیازهای بیمارستانی را در زمینه کپسول اکسیژن تامین نماید تا به دور از هزینه‌های گزاف و واردات آن از کشورهای دیگر بتوان با تولید محصول بومی، خدمات خوبی را به جامعه ارائه نمود. به امید روزی که چرخ تولید در استان زخم خورده‌ی گیلان، بیش از پیش تحرک داشته باشد و رنگ توسعه بر رخسارش بنشیند.

 

  • منبع خبر : فومنات
برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.