ششمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان #شفت با حضور نخبگان، مسئولین، معتمدین و فرماندهان پایگاه های بسیج در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برگزارشد.

صفیر گیلان، در ابتدای ششمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان #شفت، پرویز عزیز پور رییس مجمع عالی بسیج به تشریح این اجلاسیه پرداخت و گفت : در اجلاسیه امروز سه طرح از سوی نخبگان بسیجی شهرستان مطرح می شود و ازبین این سه طرح یک طرح بعنوان طرح نهایی انتخاب و جهت اجرایی شدن به استان معرفی می گردد.

در ادامه احمد نقدپور فرمانده سپاه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای حاضر در این مجمع اظهار کرد : مجمع عالی بسیج، با شناسایی چالش‌ها و مشکلات در هر حوزه و راهکار‌های مناسب و قابل اجرا به مدیران شهرستانی در رفع مشکلات کمک می‌کند.

نقدپور همچنین اشاره ای به انتخابات پیش رو نمود و گفت : سپاه و بسیج از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند و تمام همت و تلاش خود را برای حضور پرشور و حداکثری مردم ، جهاد تبیین با ارائه ملاک‌ها و شاخص‌های کاندیدای اصلح و برتر در چارچوب گفتمان امامین انقلاب و همچنین تأمین امنیت برگزاری انتخابات را بر عهده خواهد داشت.

حجت الاسلام دکتر حکیمی گیلانی امام جمعه شهرستان در این اجلاسیه با اشاره به کم برخوردار بودن شهرستان #شفت گفت : نیاز است مسئولین در موضوعات مختلف از جمله اقتصادی، زیرساختی و توسعه‌ای به شهرستان کم برخوردار شفت توجه ویژه و خاص داشته باشند.

مهدی نقدی فرماندار شفت هم با اشاره به موهبت خدادادی منابع طبیعی شهرستان شفت بر این نکته تأکید کرد و گفت : پتانسیل و ظرفیت بی‌نظیر شهرستان شفت در حوزه گردشگری و صنعت توریسم غیرقابل انکار است و نیاز است تقویت و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم انجام گردد.

سپس با حضور حجت الاسلام چهری رییس مجمع عالی بسیج استان و دیگر اعضا سه طرح توسط آقایان دکتر محمدرضا رحمانی زاد خرفکلی با موضع منابع طبیعی ، صنعت گردشگری چند منظوره و گیاهان دارویی در سطح شهرستان ، مهندس مرتضی محمدی گیلدهی با موضوع صنعت گلاب گیری و مهندس نیما فرخنده با موضوع صنعت پرورش قارچ مطرح شد که با برگزاری انتخابات و آرای اعضای اجلاسیه یک طرح بعنوان طرح نهایی انتخاب و به استان معرفی گردید تا در مرحله اجرا درآید .

همچنین از مهندس قاسمیان مدیر اداره راهداری و شعبانزاده مدیر کمیته امداد شهرستان #شفت بابت تلاشها و زحمات در محرومیت زدایی شهرستان ، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

دراین اجلاسیه ۳ طرح  از سوی نخبگان بسیجی شهرستان #شفت مطرح شد که در پایان با برگزاری انتخابات بین اعضای حاضر یک طرح انتخاب گردید.

لازم به ذکر است که در این اجلاسیه حجت الاسلام چهری رییس مجمع عالی بسیج استان گیلان ، حجت الاسلام حکیمی گیلانی امام جمعه شهرستان ، مهندس نقدی فرماندار ، سرهنگ نقدپور فرمانده سپاه ، سرهنگ آزاده از نیروی انتظامی شهرستان ، رییس شورای شهر ، بخشداران و جمعی دیگر از مدیران ادارات حضور داشتند.