رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به ثبت نام ۸۳۱ نفر در انتخابات شوراهای شهر استان، گفت: رشت و شفت به ترتیب بیشترین و کمترین ثبت نام ها از داوطلبان را داشته اند.

به گزارش صفیرگیلان؛محمود قاسم نژاد به آخرین آمار ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در استان گیلان اشاره و اظهار کرد: طی شش روز گذشته ۸۳۱ نفر داوطلب حضور در انتخابات شوراهای شهر در استان گیلان شده اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد داوطلبان را آقایان و مابقی را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: در این مدت ۷۴۴ داوطلب مرد و ۸۷ داوطلب زن در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه ۴۳۱ داوطلب از روش‌های غیر حضوری برای ثبت نام خود استفاده کرده اند، گفت: ۳۲۷ نفر در ششمین روز از نام نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در گیلان ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه به بیشترین و کمترین تعداد ثبت نامی ها در شهرهای استان گیلان نیز اشاره و اضافه کرد: رشت با ۱۸۷ داوطلب بیشترین تعداد ثبت نام و شفت با ۱۲ داوطلب کمترین تعداد را داشته است.

قاسم نژاد با اشاره به آمار تعداد ثبت نام‌های ششمین روز، گفت: در ششمین روز ثبت نام از داوطلبان، در مجموع ۳۲۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۷۴ نفر به صورت حضوری و مراجعه به فرمانداری‌ها و ۱۵۳ نفر نیز غیر حضوری و با بهره گیری از اپلیکیشن‌های موبایلی، نسخه رایانه‌ای و دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه سه شنبه ۲۶ اسفند ماه آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر است، تأکید کرد: این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

  • منبع خبر : مهر