مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون انتخابات متعددی برگزار شده است و این نشان دهنده اهمیت آرای مردم در تعیین خطی مشی نظام است. به گزارش صفیر گیلان؛ مهدی حاجتی در همایش رأی اولیها در رضوانشهر گفت: مشارکت حداکثری همه قشرهای مردم،  امید به آینده را در […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون انتخابات متعددی برگزار شده است و این نشان دهنده اهمیت آرای مردم در تعیین خطی مشی نظام است.

به گزارش صفیر گیلان؛ مهدی حاجتی در همایش رأی اولیها در رضوانشهر گفت: مشارکت حداکثری همه قشرهای مردم،  امید به آینده را در جامعه تزریق می کند و ما باید به آینده امیدوار باشیم.

وی خطاب به دانش آموزان گفت:  شما سرمایه های این نظام هستید و بزرگترین دارایی یک کشور سرمایه های انسانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: حضور آزادانه مردم در انتخابات از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری متعدد انتخابات نشان از نهادینه شدن آن در کشورمان است در حالی که از دموکراسی در برخی کشورها، خبری نیست.

مهدی حاجتی با اشاره به تقدیم ۸۵۰ شهید دانش آموز گیلانی  در طول جنگ تحمیلی گفت: در عرصه انتخابات هم دانش آموزان با درک شرایط مهم می توانند با حضور خود حماسه ماندگاری را ثبت کنند.

وی با اشاره به تأثیرات مهم حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری که با رأی قاطع ملت بزرگ ایران و با مشارکت حداکثری انتخاب شود، می تواند در مجامع بین المللی بهتر از حق ملت ایران دفاع کند و باعث تقویت مناسبات و تعاملات با دیگر کشورها شود.

عسکر حسنی پور فرماندار رضوانشهر هم در این نشست گفت: دادن رأی هم یک تکلیف و هم یک حق است و مردم با استفاده از این حق مدنی و حضور بیشینه در انتخابات می توانند در مقدرات اداره کشور منشأ اثر باشند.