صفیر گیلان؛به مناسبت هفته دولت یک واحد تولید انواع ترانسفورماتور و محافظ وسایل برقی در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید

به گزارش صفیر گیلان؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و جمعی از مسئولین یک واحد تولید انواع ترانسفورماتور و محافظ وسایل برقی در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنربیان داشت : حمایت از صنایع کوچک می تواند باعث رونق اقتصادی جامعه شده و چرخ اقتصادی مملکت را بیش از پیش به حرکت درآورد .

فریبرز سعیدی کیا ضمن تشکر از حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، در خصوص واحد صنعتی افتتاح شده در شهرک صنعتی شماره ۲ آستانه اشرفیه بیان داشت : شرکت وسعت الکترونیک کوچان تولید کننده انواع ترانسفورماتور و محافظ وسایل برقی در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه با سرمایه گذاری ۸٫۷ میلیارد ریال و با اشتغال ۷نفر افتتاح شد

وی در خصوص حمایت از صاحبان صنایع بیان داشت : حمایت از صنعتگر یعنی ایجاد اشتغال و کارآفرینی یعنی رشد صنعت و توسعه اقتصادی کشور .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ادامه افزود : حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زود بازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت می باشد .

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان عنوان کرد: نیروی انسانی قوه محرک های بدنه صنعت است و برای افزایش بهره وری و راندمان در بخش تولید توجه به سرمایه انسانی ضروری است و باید در نیروی انسانی احساس تعلق خاطر به صنعت در کارخانجات ایجاد شود تا متعاقب آن بهره وری و کیفیت مضاعف شود.