اختصاصی/صفیر گیلان؛امام جمعه فومن در خطبه نماز جمعه امروز این شهرستان شهادت سردار بزرگ ایران، حاج قاسم سلیمانی را  تسلیت گفت و اظهار کرد؛ من شهادت این سردار بزرگ اسلام را به حضرت آقا رهبر انقلاب و  خانواده سرداران شهید  ،یادگاران جبهه و جنگ،خانواده شهدا و ملت عزیز ایران و جهان اسلام تسلیت می گویم. حجت […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛امام جمعه فومن در خطبه نماز جمعه امروز این شهرستان شهادت سردار بزرگ ایران، حاج قاسم سلیمانی را  تسلیت گفت و اظهار کرد؛ من شهادت این سردار بزرگ اسلام را به حضرت آقا رهبر انقلاب و  خانواده سرداران شهید  ،یادگاران جبهه و جنگ،خانواده شهدا و ملت عزیز ایران و جهان اسلام تسلیت می گویم.

حجت الاسلام محمد حسن صفوی با اشاره به جنایت رژیم آمریکا که در ساعت یک و ۲۰ دقیقه شامگاه شب گذشته این سردار را بی رحمانه شهید کرد،اشاره و افزود:سرداری که به عشق شهادت زندگی می کرد به ارزویش در کربلا رسید..

امام جمعه فومن در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس گفت:آمیختن خون سردار سلیمانی و سردار مهندس پیام  بزرگی همراه داشت و آن آمیختن خون مسلمانان در لقاء حضرت ابا عبداله الحسین و ابولفضل عباس بو د .
صفوی  به آرزوی دیرینه سردار سلیمانی که شنیدن صدای سردار احمد کاظمی سردار بزرگ خرمشهربود اشاره و افزود: سردار سلیمانی با شهادت به آرزوی خود یعنی شنیدن صدای سردار کاظمی رسید و امشب این سردار شهید سلیمانی را صدا کرد.

وی مکتب امام را مکتب شهادت و ایثارگری و مکتب اسلام و سردار سلیمانی ها خواند و گفت:  سردار سلیمانی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس  شهید نشدو برای ما یک یادگاری بود از سردار همت و سردار شیرازی و ….و آمریکای احمق نمی داند میان سرداران سبز پوش هزاران سردار سلیمانی وجود داردواین شهادت هزاران سردار سلیمانی تحویل اجتماع می دهد.

 

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه امریکا برای داعش میلیاردها تومان خرج کرد که این جنایتکاران را تربیت کند و صحنه هایی وحشتناک از جنایات داعش را در غالب فیلم و عکس نشان داد تا مردم وحشت و هم اسلام گریزی ایجاد کند و سردار سلیمانی رعب انها را شکست.
امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه با شهادت سردار سلیمانی پرچم اسلام و امام حسین زمین نمی ماند ،گفت:ما هرگز خودمان را از مسلمانان جدا نمی دانیمو قرآن و امام زمان ما با مسلمانان است.

صفوی به  دیدار رهبر انقلاب  با پرستاران که زحمات طاقت فرسا می کشند رهبر در دیدار با آنها گفت :امروز نفرت مردم عراق و ایرانبه آمریکا بیشتر شده زیرا امریکایی هادر عراق جنایت کردند .

امام جمعه فومن تاکید کرد؛سردار سلیمانی برای کرمان نیست برای خانواده کرمانی ها هم نیست زیرا با رفتار و کردار خود ثابت کرده برای جهان اسلام و قلوب ملت ایران است وسردار سلیمانی جان فشان  و جان فدای رهبر ،قرآن و جد محمد مصطفی(ص) هستند.

حجت الاسلام صفوی به سرداران شهید در کربلا شهید اشاره و افزود: بدن پاره پاره  علمدار کربلا حضرت عباس(ع) که دست در بدن نداشت و چشمانش تیر خورده دست از تن جدا و نتوانستد بدناین  علمدار را به خیمه بیاورند ولی ما نمی گذاریم علمدار ما تنها در کربلا زمین بمان و انتقام خونش را خواهیم گرفت .

تنظیم/زلیخا صفری