اختصاصی/ صفیر گیلان؛یادواره ۷۰ شهید والامقام و دو شهید گمنام بخش سردار جنگل شهرستان فومن عصر امروز  ۶ دی ماه ۹۷  با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گیلان و مداحی کربلایی محمد پور اسماعیلی  در مسجد حضرت فاطمه (س) شهر ماکلوان (کاسی سرا)  برگزار شد. حجت الاسلام تسخیری در یادواره ۷۰ شهید […]

اختصاصی/ صفیر گیلان؛یادواره ۷۰ شهید والامقام و دو شهید گمنام بخش سردار جنگل شهرستان فومن عصر امروز  ۶ دی ماه ۹۷  با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گیلان و مداحی کربلایی محمد پور اسماعیلی  در مسجد حضرت فاطمه (س) شهر ماکلوان (کاسی سرا)  برگزار شد.

حجت الاسلام تسخیری در یادواره ۷۰ شهید بخش سردار جنگل شهرستان فومن با اشاره  به وصیت نامه یکی از شهدا اشاره کرد وگفت: آرزوی زیارت امام حسین داشت ، با توجه به انس زیاد به امام حسین خودامام حسین به زیارت او آمد.

وی ادامه داد:خداوند به یک عده از انسانها گوش دادئ ولی  آنها حقایق رانمی شنوندگفت: اینگونه از انسانها مردنشان با زنده بودنشان یکی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از حیات دیگر و فضایل و برکاتش گفت و افزود :در آیه شریفه  ولا تحسبن الذین قتلو … کشته شدن در راه خدا ، که خداوند فرمود این ها را مرده مپندارید،اینها زنده اند و نزد خداوند قرار گرفتند و روزی خود را از سفره الهی دارندنشانه مقام انسان بعد از شهادت است .

photo_2018-12-27_07-56-55 photo_2018-12-27_07-56-51
حجت الاسلام تسخیری در ادامه افزود : همه ما برای حیات و زنده  ماندمان باید تلاش کنیم ، شهدای ما چه تفسیری از این حیات و ماندن داشتند.

وی افزود؛امروز حرف و قول ما یکی نیست واین در حالی است که شهدا قول الهی را تفسیری عملی کردند .

وی به نقل از شهید باکری گفت: ماندمان در گرو رفتمان ماست، شهید باکری ۳۰ سال پیش به شهادت رسید و امروز بیانش و اهدافش زنده است.

وی شهدای بخش سردار جنگل را برای همیشه در تاریخ زنده خواند و گفت:، ۷۰ شهید این بخش  می توانستند زنده بمانند ولی رفتند تا ما زنده بمانیم و انقلاب و اسلام زنده بماند..
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تاکید کرد: آنهایی که فی سبیل الله جان می دهند صفت شهید می گیرند و شهدا شاهد اعمال مان هستند . باید پیام شهدا را به پشت جبهه ببریم و این پیام شهد میثمی بود .
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه  جبهه معرفت ، توکل و اعتماد به خدا بود  در حالی که شرق و غرب کشور های حاشیه خلیج فارس ، عوامل نفوذوی در داخل کشور ،تنگنای اقتصادی و …. همه بودند ولی کسی از کدخدایی دم نمی زد و همه به کانون ولایت و رهبری توجه داشتند و با توکل به  خدا به پیروزی رسیدیم.

image_2018_12_27-8_26_55_199_vVZ

photo_2018-12-27_07-56-36 photo_2018-12-27_07-57-06
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تاکید کرد,باید تکیه بر قدرت هایمان کنیم و در این در صورتی است  که امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بعنوان ابرقدرت می شناخت و این شد که الان آمریکا نیروهای خود را از منطقه بیرون بردند .

وی با اشاره به اینکه روزی امریکا در شعار انتخاباتی وزیر دفاع خود را سگ هار ، رها شده معرفی می کرد. الان این سک هار استعفا داد. و سیاست رو به افول آمریکا آنها را به نابودی می کشاند و این نشانه  محاسبه غلط اتکا به کدخدا یی بود.

تسخیری تاکیدکرد؛مسئولان از فکر غلط کدخدایی خارج شوند  و با نگاه انقلابی و اسلامی برای تبیین اهداف اسلام و انقلاب و رهبری گام بردارند.

تنظیم/زلیخا صفری