محمد چوپانی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر فومن تصریح کرد؛ شهرداری در توسعه فضاهای ورزشی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند

اختصاصی/صفیر گیلان؛محمد چوپانی در یادداشتی نوشت ،در عصر حاضر با گسترش دامنه های استفاده از وسایل جدید مانند آسانسور و پله برقی، ابزارهای فناوری اطلاعات (کامپیوتر، اینترنت و…)، تغییر سبک زندگی و نحوه ی اشتغال افراد و نیز گسترش زندگی آپارتمان نشینی سبب کم تحرکی بسیاری از شهروندان شده است.

نقش مدیریت شهری و شهرداری  در طیف وسیعی  از وظایف عمرانی و خدماتی در توسعه فضاهای ورزشی با هدف تامین فضاهای لازم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان بسیار حائز اهمیت است.

برنامه ریزی برای گذراندن  اوقات فراغت ارتباط نزدیکی با برنامه ریزی شهری پیدا کرده است از این پسساماندهی فضایی و تامین امکانات فراغتی تا حدود زیادی به کمیت و کییت فضاهای شهری و تجهیزات آن وابسته است.

در این راستا نقش مدیریت شهری جهت تامین  فضاهای تفریحی -ورزشی مورد نیاز شهروندان برای بهتر سپری کردن اوقات فراغت  می باشد و این امر با برنامه ریزی درست میسر می شود و دور از ذهن نیست.

محمد چوپانی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر فومن است

چوچانی مسئول انه مسافر اداره کل میراث رهنگی استان گیلان را نیز در رزومه کاری خود  دارد..