صفیر گیلان/رئیس شورای شهر رشت گفت: کیفیت آسفالت رشت نامطلوب است و انتظار داریم شهرداری رشت در خصوص وضعیت نامناسب آسفالت اقدامات مقتضی را انجام دهد

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان/، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان اظهار کرد: امیدواریم همه ما از فیوضات این ماه بهره مند شده باشیم و در ماه مبارک رمضان نیز مشمول مغفرت الهی قرار بگیریم.

وی به بارش برف اخیر اشاره کرد و گفت: بارش برف منجر به تشدید مشکلات در وضعیت آسفالت شهر شد و گزارشی که اخیرا صدا و سیمای مرکز گیلان پیرامون وضعیت آسفالت رشت تهیه کرد ، نشان دهنده گلایه های بحق شهروندان در این باره است و با توجه به اینکه ایام نوروز و حضور گردشگران نوروزی را نیز پیش رو داریم و شهرداری رشت باید هر چه سریعتر اقدامات مقتضی در این باره انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از کیفیت نامطلوب آسفالت رشت تصریح کرد: در مقابل موکب شهرداری رشت چند وقت پیش آسفالت جدید ریخته شد ، اما به علت کیفیت نامطلوب آسفالت شاهد آن هستیم که مجددا وضعیت آسفالت در آن محدوده بسیار نامناسب است و از کمیسیون عمران شورا تقاضا دارم که این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

کارگرنیا به نظافت و رنگ آمیزی جداول سطح شهر اشاره کرد و گفت: تا فرا رسیدن سال نو فرصت چندانی باقی نمانده و این اقدام باید سرعت بگیرد و متاسفانه گاها در زمان رنگ آمیزی جداول سطح شهر ، بدون تمیز کردن جداول ، اقدام به رنگ آمیزی می کنند که این روش موجب کیفیت نامطلوب اقدامات انجام شده می شود و انتظار داریم در این باره نیز نظارت بیشتری صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه رشت در حوزه هنر می تواند حرفهای فراوانی برای گفتن داشته باشد افزود: باید از هنرمندان بومی حمایت بیشتری انجام شود .

کارگرنیا با قدردانی از حضور و پیگیری اعضای شورا در جلسات کمیسیون تلفیق بیان کرد: مجموعه مالی شهرداری رشت برای اصلاحیه ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت تلاش های فراوانی انجام داد و لازم است از پیگیری های کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت نیز تشکر کنم.

در این جلسه اعضای شورا با لایحه فروش ۱۶۰ واحد مسکونی شهرداری رشت واقع در مسکن مهر رشت با این شرایط که در نهایت کل مبلغ املاک طی دو مرحله پرداخت شود و همچنین اصلاحیه های ضوابط اجرای بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری موافقت کردند.