رئیس شورای شهر رشت از استعفای شهردار رشت خبر داد و گفت: شورا به زودی درباره استعفای آقای احمدی تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان  از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا شامگاه شب گذشته در جمع خبرنگاران از استعفای شهردار رشت خبر داد و اظهار داشت: آقای احمدی امروز با حضور در بخش غیرعلنی جلسه شورای شهر استعفای خود را تقدیم شورا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به علت تصمیم شهردار رشت برای استعفا از این جایگاه تصریح کرد: سیدمحمد احمدی با ذکر دلایلی شخصی در جلسه شورا بیماری و مسائل شخصی را دلیل استعفای خود اعلام کرده است.

 

واثق کارگرنیا با بیان اینکه شورای اسلامی شهر رشت باید در این مورد تصمیم‌گیری کند ابراز داشت: شورا با برگزاری جلسه‌ای به زودی به بررسی موضوع پرداخته و درباره استعفای شهردار رشت تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از رشت ، اعضای شورای شهر رشت چندی پیش در کوتاه‌ترین زمان برای انتخاب شهردار وارد عمل شدند و از میان ۳۰ نفر از افراد مورد نظر سیدمحمد احمدی شهردار پیشین رشت را انتخاب کردند.

آشنایی آقای احمدی با مسائل و مشکلات شهری رشت، داشتن برنامه‌ای جامع برای حل آن‌ها و بالا بردن جایگاه شهرداری رشت در بین دستگاه‌های اجرایی از دلایل انتخاب وی برای این جایگاه بود.

شهر رشت به‌دلیل ناکارآمدی شورای شهر در ادوار پیشین در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف مواجه است و قطعاً به تأخیر افتادن انتخاب شهرداری جدید رشت را با مشکلات بیشتری روبه‌رو می‌کند.