مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان؛

شهرک صنعتی سفیدرود رشت ظرفیت های فراوانی برای راه اندازی صنایع مادر و صنایع کوچک دارد

  پرینت
شهرک صنعتی سفیدرود رشت ظرفیت های فراوانی برای راه اندازی صنایع مادر و صنایع کوچک دارد
شناسه خبر : 44168 | تاریخ انتشار : 15 فروردین 1400 - 19:17 | 367 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: شهرک صنعتی سفیدرود رشت ظرفیت های فراوانی برای راه اندازی صنایع مادر و صنایع کوچک دارد.

سعیدی کیا در ادامه تصریح کرد: در استان هزاران هکتار عرصه شالیزاری و زراعی وجود دارد این در حالی است که عرصه‌های صنعتی موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان ۱۸۵۸ هکتار می‌باشد که از این میزان ۳۰ درصد از آن نیز به تأسیسات و فضای عمومی داخل شهرک‌ها اختصاص یافته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان لزوم حفظ محیط زیست در استان را لازمه‌ی توسعه دانست و تصریح کرد: با توجه به این امر مهم، از سوی دیگر گیلان باید واجد حداقل‌های لازم برای استقرار صنایع باشد تا علاوه بر تضمین تولید و اشتغال برای استان و نیل به موفقیت‌های صنعتی مباحث زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی استان را نیز مدیریت کند.

سعیدی کیا تجمیع صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را تنها راه علمی و عملی در حفظ محیط زیست استان عنوان کرد و افزود: در غیراینصورت پراکندگی صنایع می‌تواند مشکلات بسیاری را برای استان ایجاد نماید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان با اشاره به پتانسیل‌های موجود درگیلان اظهار داشت: اجرای زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، موجب پویایی وفعال شدن شهرک‌ها ونواحی صنعتی گردیده و رغبت سرمایه گزاران جهت سرمایه گذاری، تولید و اشتغال را بدنبال خواهد داشت.

وی در ادامه بیان داشت: تکمیل وتوسعه زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و رفع نیاز صنعتگران ازجمله مهم‌ترین اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده که امید است با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها گامی مناسب در جهت رشد و تعالی صنعت استان برداریم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.