به گزارش صفیر گیلان؛ با حضور محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن، حجت‌الاسلام افتخاری نماینده فومن و شفت، جمعی از مردم و همچنین روسای ادارات پروژه روکش آسفالت راه روستاهای کیابان، لادمخ، الاسر و ‌مالوان  وپروژه روکش آسفالت راه روستاهای رودپیش و پیرمومن سرا ،  پروژه آسفالت معابر روستای حلقه سر به طول دو کیلومتر ، […]

به گزارش صفیر گیلان؛ با حضور محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن، حجت‌الاسلام افتخاری نماینده فومن و شفت، جمعی از مردم و همچنین روسای ادارات پروژه روکش آسفالت راه روستاهای کیابان، لادمخ، الاسر و ‌مالوان  وپروژه روکش آسفالت راه روستاهای رودپیش و پیرمومن سرا ،  پروژه آسفالت معابر روستای حلقه سر به طول دو کیلومتر ،  پروژه آسفالت معابر روستای نوده به طول یک کیلومتر واجرای طرح هادی (اصلاح معابر و آسفالت شبکه روستایی) گوشلوندان به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۸۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان فومن در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و همچنین شهیدان بزرگوار روستای نوده به ویژه شهید رنجبر گفت: شهید رنجبر یک بسیج دلاور و رزمنده ای چابک بود. این شهید بزرگوار به عنوان انسانی فروتن و متواضع، از فرماندهان برجسته و شجاع دفاع مقدس بود. از خود گذشتگی و ایثار از فضائل این شهید بزرگوار بود که در راه دفاع از میهن اسلامی، جان خود را فدا کرد.

همچنین محمود قاسم نژاد با تاکید بر افزایش امکانات روستاها اظهار کرد: ایمن سازی جاده و همچنین احداث پل روستا در حال انجام است.

محمود قاسم نژاد با قدردانی از بنیاد مسکن با بیان اینکه حدود ۲۵ درصد از راه های روستایی شهرستان فومن فاقد آسفالت هستند، اظهار کرد: میانگین آسفالت راه‌های روستایی شهرستان بالاتر از استان است.

وی افزود: ۳۵ کیلومتر از آسفالت راه‌های روستایی در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

قاسم نژاد بر لزوم حل مشکل آب‌رسانی روستایی نیز تاکید کرد و گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات خوبی در این حوزه در نظر گرفته خواهد شد.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه در ۵ ماهه ابتدایی سال ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه برق هزینه شده است، گفت: بازنگری طرح های هادی روستایی دیگر اقدامات مدنظر است.