به گزارش صفیر گیلان؛فاطمه شیرزاد ناطق دوم شورا در یکصد و هفتادو یکمین جلسه شورا  با گرامیداشت ایام هفته گفت: امیدواریم در روزهای باقیمانده شورا تکالیف خودمان در شهر را انجام دهیم. وی افزود: روزهای پایانی است، خوب است که در راستای گام شورایی قدم برداریم و از تفرقه و دعوا بپرهیزیم. هرکاری که […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛فاطمه شیرزاد ناطق دوم شورا در یکصد و هفتادو یکمین جلسه شورا  با گرامیداشت ایام هفته گفت: امیدواریم در روزهای باقیمانده شورا تکالیف خودمان در شهر را انجام دهیم. وی افزود: روزهای پایانی است، خوب است که در راستای گام شورایی قدم برداریم و از تفرقه و دعوا بپرهیزیم.

هرکاری که در کار شورا انجام گرفته به اسم پانزده عضو شورا است و کسی نمی تواند بگوید من این کار را انجام ندادم و در این کارها نقشی نداشتم. خوب است در این مدت باقیمانده  با اثرگذاری که قطعا می توانیم داشته باشیم کارها را به نتیجه مطلوب  برسانیم.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی همه کسانی که به کار شورایی می پردازند دقت نظرخود را انجام دهند و به محتوای مطالب خودشان دقت نظر داشته باشند و این قابل قبول نیست که از خودمان رفع مسئولیت کنیم.

امیدواریم آقای شهردار نیز تذکرات لازم را به زیرمجموعه خود بدهند. وی افزود: صندلی های مدیریتی بانوان ما کم است و امیدواریم مسئولین توجه بیشتری به این موضوع کنند به خصوص در حوزه هایی که بسیار مشهود است.
شیرزاد در ادامه گفت: در حوزه ایثارگران شهرداری دستورالعمل خدمات رسانی به ایثارگران تدوین شد که جا دارد از آقای مهندس ترومیده تشکر کنم . خانواده معظم شهدا پشتیبان اصلی نظام هستند و امیدواریم ما همیشه قدردان زحمات آن ها باشیم و به رفع دغدغه های آن ها توجه کنیم.