سرهنگ خلبان رحمانی مجری طرح محرومیت زدایی
گفت؛به زودی بخش آی،سی یو بیمارستان فومن با اعتبار کل این پروژه بالغ بر یکصد میلیارد ریال به زودی به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان ؛سرهنگ خلبان رحمانی مجری طرح محرومیت زدایی و نماینده تام الختیار ارتش جمهوری اسلامی ایران از بهره برداری بخش آی سی یو بیمارستان فومن خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گفته از سوی نیروی زمینی محوری ارتش تمام پروژه های درمانی، پزشکی و دیگر پروژه های نیز عمرانی نیز با شتاب بیشتری یکی پس از دیگری به بهره برداری می رسد.

سرهنگ رحمانی بهره برداری از بخش آی سی یو بیمارستان شهرستان فومن را مهم ترین پروژه عام المنعه این شهر دانست و تصریح کرد: تمام هماهنگی لازم برای بهره برداری این بخش صورت گرفته است که انشالله با تلاش و همت پیمانکار مربوطه شاهد اتمام این پروژه و بهره مندی مردمان فهیم این شهر خواهیم بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه از مجهزترین امکانات برای این بیمارستان استفاده خواهد شد اذعان داشت: مردم شهرستان فومن هیچ گونه دغدغه ای برای کیفیت خدمات و امکانات بخش تازه تاسیس نسبت به بیمارستانهای مرکز استان نداشته باشند.

سرهنگ رحمانی با تاکید بر اینکه اعتبار کل این پروژه بالغ بر یکصد میلیارد ریال بوده اظهار داشت: تمام تلاش و همت ارتش اینست که برای رفع مشکلات مردم، پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه خدمت به مردم را سعادت بزرگی از جانب خداوند است، خاطر نشان ساخت: در سال جاری ساخت بیمارستانهای پیشرفته تنفسی متعدد در سراسر کشور آنهم در زمان بسیار کم از کارهای مهم و بزرگی بوده که توان اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشد.

شایان ذکر است در حین تنظیم خبر، مهندس براری پیمانکار مربوطه نیز طی گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با حمایت ها و تاکید ویژه نماینده ارتش این پروژه قطعا تا پایان شهریور به بهره برداری خواهد رسید.