به گزارش صفیر گیلان؛محمد رضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ضمن اعلام این خبر گفت:در راستای بهبود وضعیت رفاهی و حمایتهای اجتماعی از رانندگان حمل و نقل کالا و خانواده آنان با پیگیریهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طرح بیمه تکمیلی رایگان برای […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمد رضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ضمن اعلام این خبر گفت:در راستای بهبود وضعیت رفاهی و حمایتهای اجتماعی از رانندگان حمل و نقل کالا و خانواده آنان با پیگیریهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طرح بیمه تکمیلی رایگان برای رانندگان حمل و نقل کالا به اجرا درآمد.
این مقام مسئول افزود: طرح بیمه تکمیلی رایگان برای اولین بار در سطح کشور برای بیش از ۹۰۰ هزار راننده حمل و نقل کالا و همسرشان اجرا می گردد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان سپس خاطر نشان نمود: بیش از۱۶ هزار راننده حمل و نقل کالا و همسرشان در سطح استان تحت پوشش طرح مذکور قرار می گیرند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در ادامه گفت: جهت بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی رانندگان، مدارکی شامل شماره شبای حساب بانکی راننده و مشخصات شناسنامه‌ای همسر مورد نیاز است که رانندگان حمل و نقل کالای استان با در دست داشتن مدارک مذکور می‌توانند به مراکز صدور کارت هوشمند در استان مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود، اقدام کنند.
این مقام مسئول سپس از رانندگان حمل و نقل کالای استان خواست تا ۱۵ مرداد ماه سالجاری با در دست داشتن مدارک اعلام شده به مراکز صدور کارت هوشمند در سطح استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی خاطر نشان نمود: در فاز نخست اجرای این طرح رانندگان حمل و نقل کالا و همسرشان و در فاز دوم تمامی اعضا خانواده تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.