به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛رییس پارک علم و فناوری استان گیلان از برگزاری دوره طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و نخبگان استان را در غالب طرح صدف – در خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: پارک علم و فناوری گیلان با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛رییس پارک علم و فناوری استان گیلان از برگزاری دوره طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و نخبگان استان را در غالب طرح صدف – در خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: پارک علم و فناوری گیلان با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس برگزار می کند.

باستی اظهار کرد: این طرح با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف جهت ایجاد کسب و کارهای نوآورانه در دستور کار قرار گرفته که سومین دوره آن خرداد امسال در کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این دوره تنها دانشجویان و فارغ التحصیلان نخبه می توانند شرکت کنند، گفت: این افراد شامل اعضای بنیاد نخبگان و نیز دانشجویان و فارغ التحصیلات مقطع کارشناسی با رتبه کنکور زیر پنج هزار و نیز مقطع کارشناسی ارشد و دکتری با رتبه کنکور زیر ۵۰۰ می باشند.

رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی گیلان مهلت ثبت نام: ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰ اعلام و تصریح کرد: کلاسهای آموزشی و تورهای فناوری در ماه های خرداد و تیر برگزار شده و پس از آن دوره های کارآموزی شرکت کنندگان شروع می شود.

باستی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا در زمان شروع برگزاری کلاسها در خصوص حضوری یا مجازی بودن آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی  یادآور شد: این طرح با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک‌های علم و فناوری پردیس و گیلان برگزار می شود و در پایان دوره نیز گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

🟣 هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام در طرح صدف یک میلیون تومان بوده که ۹۵۰ هزار تومان، حمایت معاونت علمی و فناوری و پارک علم و فناوری گیلان و سهم متتقاضی از کل هزینه ثبت نام ۵۰ هزار تومان می باشد.

در صورت حضور منظم و طی موفقیت آمیز دوره، هزینه ثبت نام عودت داده خواهد شد.

📞 کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن: ۳۳۴۶۱۸۱۲ (رشت)

🟣شرایط ثبت نام و مخاطبان دوره:

۱- دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری و فارغ التحصیلانی که حداکثر دو سال از زمان فارغ التحصیلی ایشان گذشته باشد، با رتبه های زیر ۵۰۰ کنکور

۲- دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی و فارغ التحصیلانی که حداکثر دو سال از زمان فارغ التحصیلی ایشان گذشته باشد، با رتبه های زیر ۵۰۰۰ کنکور سراسری

۳- افراد تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان استان گیلان

  • نویسنده : زلیخا صفری