به گزارش صفیر گیلان؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید گاردریل کامپوزیتی محافظ جاده با ظرفیت سالانه ۲۵ هزار عدد در این استان خبر داد. به گزارش صفیر گیلان به نقل از فارس علی منتظری امروز  در رشت با اشاره به قرار گرفتن گیلان در بین ۱۰ استان برتر در […]

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید گاردریل کامپوزیتی محافظ جاده با ظرفیت سالانه ۲۵ هزار عدد در این استان خبر داد.
به گزارش صفیر گیلان به نقل از فارس علی منتظری امروز  در رشت با اشاره به قرار گرفتن گیلان در بین ۱۰ استان برتر در زمینه میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور اظهار کرد: در سال‌های اخیر با فراهم‌سازی شرایط مطلوب‌تر و ایجاد انگیزه بیشتر برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در استان اقبال سرمایه‌گذاران به فعالیت و سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن بیشتر شده است.

وی، یکی از مهم‌ترین دلیل امر مذکور را فراهم‌سازی شرایط مناسب‌تر فضای کسب و کار در گیلان عنوان کرد و افزود: همراهی بیشتر مسؤولان مرتبط با حوزه اقتصادی و صنعتی در استان سبب دستیابی به رتبه برتر کشوری در فراهم‌سازی فضای مناسب کسب و کار در کشور شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید گاردریل کامپوزیتی محافظ جاده با ظرفیت سالانه ۲۵ هزار عدد در این استان خبر داد و بیان کرد: نیاز بخش راهداری و ایمنی جاده‌ها دلیل ارائه طرح مذکور در گیلان محسوب می‌شود و شهرک صنعتی سفیدرود رشت برای ایجاد این طرح در نظر گرفته شده است.

منتظری با بیان اینکه استفاده از مزایا و زیرساخت‌های شهرک صنعتی سفیدرود و دسترسی آسان به راه‌های ارتباطی دلیل انتخاب برای طرح تولید گاردریل کامپوزیتی محافظ جاده در این شهرک است، تصریح کرد: وجود زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی و همچنین فرودگاه از مزیت‌های شهرک صنعتی سفیدرود رشت محسوب می‌شود.

وی به وجود مواد اولیه پلی استر، الیاف شیشه و استایرن برای تولید گاردریل کامپوزیتی محافظ جاده در داخل کشور اشاره کرد و گفت: کشورهای حوزه دریای خزر، خلیج فارس، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای مصرف‌کننده از اهداف صادراتی محصول مذکور است.