به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛یوسف نیک انجام ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه همایش ملی “طنز پهلو “با نگاهی به طنز معاصر و یادی از استاد کیومرث صابری فومنی در این شهرستان برگزار می شود گفت:این همایش به یاد کیومرث صابری و با هدف نگاه ویژه به طنزمعاصر و طنز نوشتاری […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛یوسف نیک انجام ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه همایش ملی “طنز پهلو “با نگاهی به طنز معاصر و یادی از استاد کیومرث صابری فومنی در این شهرستان برگزار می شود گفت:این همایش به یاد کیومرث صابری و با هدف نگاه ویژه به طنزمعاصر و طنز نوشتاری و دیداری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه این همایش با حضور میهمانان کشوری از جمله اسماعیل امینی سردبیر سابق مجله گل آقا ، رضا رفیع (طنز پرداز) و سردبیر و مجری برنامه قند پهلو ،احمد عربانی کاریکاتوریست و ، محمود اکرامی فرد شاعر و با اجرای شعر طنز توسط استاد فرامرز ریحان صفت  در سالن شهدای خدمتگذار شهرستان فومن  برگزار می شود  گفت:همایش” طنز پهلو”روز پنج شنبه۱۵  تیر ماه  ساعت ۵ درسالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می شود .

نیک انجام از اجرای برنامه های شاد و مفرح با حضور میهمانان ویژه خبر داد و گفت:در این برنامه ما از تعدادی ا ز کاریکاتوریست ها و نویسندگان استان تجلیل خواهیم کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه وظیفه ماست تا یاد و خاطره بزرگان و مفاخر شهر مان را زنده نگهداریم گفت:در این همایش علاوه بر اینکه ما با حضور دوستان نزدیک زنده یاد کیومرث صابری  از این مرد بزرگ یاد می کنیم همچنین این برنامه یک دور همی از بزرگانی است که کمتر یک جا جمع می شوند.

وی همچنین از اجرای برنامه زنده کاریکاتوریست های گیلان در همایش “طنز پهلو”خبر داد و گفت:علاقمندان می توانند با هماهنگی اجراء داشته باشند.

وی امیدوار شد این همایش یکی از همایشهای شاد و مفرح باشد زیرا هر کدام از این میهمانان خود یک استاد و مجری  برنامه شاد و مفرح هستند ./زلیخا صفری راسته کناری