چراعی همچنین قطعی تلفن ثابت و همراه را یک مشکل اساسی خواند و گفت؛جناب دکتر توکلی در سال گذشته ۴۰۰ دانش آموز شهرستان به شبکه شاد وصل نشدند جناب دکتر ما می خواهیم نگرانی خانواده در این بخش حل شود

اختصاصی/صفیر گیلان؛ جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات پروژه های شهرستان شفت امروز راس ساعت ۳۰ : ۸ در سالن اجتماعات فرمانداری شفت با حضور معاون استاندار و بهروزی فر نماینده و مدیران کل دستگاه های اجراییتوزیع برق،راه،ارتباطات،مخابرات، و… استان و شهرستان شفت برگزار شد.

چراغی فرماندار شفت در این نشست ضمن تقدیر از حضور مدیران استاتی تقدیر نمود و گفت؛ در خصوص سد لاسک که در هاله ای از ابهام مانده و کار خاصی انجام نشده و بحث سد فقط نامش را اهالی روستا چشیده و کار خاصی نشده گفت؛این روستا از خوشه گاز رسانی جا مانده بود که در هفته دولت با تدبیر مهندس اکبر این چند روستا در خوشه گاز رسانی قرار گرفت.

وی افزود؛امروز صد تا ۱۵۰ روستا و خانه و …در مسیر ذخیره سد قرار دارند که در حال تخریب است و دولت و امور آب اجازه در جا سازی را نمی دهد، و ما خواستاریم که این مجوز در جا سازی داده شود و بنیاد مسکن و امور آب ورود و مشکل را حل نمایند.

 

فرماندار شفت بحث ساماندهی رودخانه و مسیر پلهای تخریبی که امروز بحرانی است و روستاهایی که در مسیر قرار دارد با هر بحران و سیلاب ممکن است راه قطع شود گفت؛ باید فکری برای این مشکل شود زیرا در طغیان آینده زندگی مردم در خطر است.

چراغی از تلاش دکتر هنرمند مدیر شرکت توزیع برق استان در شهرستان تشکر نمود و افزود؛ علارغم اختصاصی ۵ میلیاردی دکتر نوبخت ضعف ترانس برق حل و امروز که پیک مصرف نیست مردم نگرانی خاموشی لوازم خانگی را دارند وامروز سرقت برق آزار دهنده است.

وی همچنین قطعی تلفن ثابت و همراه را یک مشکل اساسی خواند و گفت؛جناب دکتر توکلی در سال گذشته ۴۰۰ دانش آموز شهرستان به شبکه شاد وصل نشدند جناب دکتر ما می خواهیم نگرانی خانواده در این بخش حل شود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه در تلفن ثابت مشکل داریم و تلفن قطع است ،گفت؛امیدوارم مشکلات تلفن و اینترنت شهرستان ویژه دیده شود.
وی آخرین موضوع قابل مطرح را در این جلسه آب شرب خواند و گفت؛ ما ۳۰ روستای فاقد آّّب شرب داریم که خودش یک موضع و مشکل است.

وی افزود؛ مهندس دادرس مدیر آب و فاضلاب شهرستان با مشکلات زیادی مواجه است و بیشترین گلایه مردم را ایشان متحمل می شوند و من امیدوارم در بحث اعتبار و لوله دست ایشان را بگیرید.

چراغی به موضوع بحث صدور پروانه توسط بنیاد مسکن و منابع طبیعی و بازنگری طرح هادی و اجرای طرح هادی اشاره نمود و تاکید کرد آسفالت مسیر روستاهای شهرستان باید در اولویت استان قرار گیرد.

فرماندار شفت افزود؛در بحث راه روستایی فاجعه داریم و آسفالت آسیب دیده و بارها ما متوجه می شویم که راننده از شانه خاکی می رود.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری