به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد حسن صفوی امام جمعه شهرستان فومن در تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فومن و بخشدار سردار جنگل شهرستان فومن با بیان اینکه شرکت در این جلسات اداری اهمیت بوده گفت: حضور در این جلسات سبب آشنایی و دیدار  یکدیگر  و شنیدن حرفهای هم می شود وهمیشه افراد خوب […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد حسن صفوی امام جمعه شهرستان فومن در تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فومن و بخشدار سردار جنگل شهرستان فومن با بیان اینکه شرکت در این جلسات اداری اهمیت بوده گفت: حضور در این جلسات سبب آشنایی و دیدار  یکدیگر  و شنیدن حرفهای هم می شود وهمیشه افراد خوب امدند و رفتند و این یک امری طبیعی است.

امام جمعه شهرستان فومن با بیان اینکه در سیل اخیر شهرستان فومن آسیبهای زیادی را متحمل شد گفت: بیشتر این طغیان رودخانه ها ناشی از عدم لایروبی رودخانه ها بود و من در شبه جزیره زندگی می کنم زیرا خانه ام از هر طرف به رودخانه وصل است و من با آب گرفتگی آشنایی داریم و مشکلات را درک می کنم. 

وی با اشاره به اینکه  درب دفتر امام جمعه به روی تمام روسای ادارات و مردم باز است گفت: من کمتر شاهد بودم تا مردم به دفترم برای گلایه از شهردار یا  مدیران شهرستان ورود کنند واین نشانه خدمات دهی خوب مدیران فومن است.

حجت الاسلام صفوی با تاکید بر لزوم تقوا و خدمت صادقانه اظهار کرد: رئیس یک اداره الگوی سایر کارکنان است و خدمتگزاری به مردم توفیقی است که نصیب مسئولان شده است.

وی افزود: از آقای زیرک شناخت کافی دارم و مورد اعتماد مردم است و باتوجه به سابقه فرهنگی که دارد بر این باورم که لیاقت مسئولیت‌های بالاتری دارد و طی این سالها نیز بخوبی به مردم خدمت کرده است.

صفوی تصریح کرد: از خانواده آقای رضایی بخوبی شناخت دارم و‌ خدا می‌داند که خانواده مومن و معتقدی هستند.

وی افزود: آقای رضایی یک آدم اجرایی خیلی قوی است و هنگامی که در ماسال به عنوان بخشدار خدمت می‌کرد همه دهیاران از اینکه با او کار می کردند رضایت داشتند و از رفتن او متاسف شدند.

امام جمعه فومن تصریح کرد: همچنین جز بزرگواری و انسانیت و کرامت از آقای منتظری چیز دیگری ندیدم و همه گروه ها نیز از دو انتصاب صورت گرفته خرسند هستند.