اختصاصی صفیر گیلان؛سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور فرمانده سپاه فومن در جشن ولادت حضرت معصومه(س) که در پارک این شهر و به همت حوزه حضرت رقیه (س)بسیج خواهران  شهرستان  برگزار شد با اشاره به اینکه ما دنبال گلایه و شکایت نیستیم و  امروز باید مسئولان شهر جلودار این جشن می بودند گفت: این جشن کمتر […]

 

اختصاصی صفیر گیلان؛سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور فرمانده سپاه فومن در جشن ولادت حضرت معصومه(س) که در پارک این شهر و به همت حوزه حضرت رقیه (س)بسیج خواهران  شهرستان  برگزار شد با اشاره به اینکه ما دنبال گلایه و شکایت نیستیم و  امروز باید مسئولان شهر جلودار این جشن می بودند گفت: این جشن کمتر از جشن های دیگر شهر نیست و حضرت معصومه متعلق به قشر خاص نیست.photo_2017-07-26_08-00-11

فرمانده سپاه ناحیه فومن جشن ولادت حضرت معصومه را متعلق به تمامی آحاد ملت دانست و گفت: ما به تمامی ادارات دعوتنامه ارسال کرده بودیم اگر همه حضور داشتند خیلی زیباتر می شد و البته با حضور پیدا نکردنشان چیزی هم کم نشد و خودشان ضرر کردند.

وی با اشاره به اینکه ما دنبال تخریب و انتقاد نیستیم گفت:امیدوارم در تمام برنامه ها در کنار هم باشیم و من به کسانی که در این شهر دوستی،وحدت، همراهی ، مهربانی و احترام را سر لوحه کارشان قرار می دهند احترام می گذارم و سعی می کنم در برنامه ها ی شهرحضور پیدا کنم.

سرهنگ میرزاپور در ادامه بیان داشت: در زمان انقلاب  ما شعار «به شما گل می‌دهیم شما به ما گلوله» را سر می‌دادیم امروزه خیلی ها از سر غفلت جواب گلهای ما را با گلوله می دهند، شهدای عزیز ما گل هایی هستند که برای امنیت شما به شهادت رسیدند عده ای با بی حجابی و بی عفافی جواب شهدا را با گلوله می دهند.

وی با اشاره به بی حجابی موجود در جامعه اذعان داشت: توپ زدن در زمین دشمن هنر نیست هنر شهدای عزیز ما هستند که دفاع می‌کنند از حرم حضرت زینب (ص) و حرم حضرت رقیه (س) و ما نباید با غفلت و سهل‌انگاری سبک زندگی غرب که مورد تائید شهدا نیست را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: اگر شهید طاهرنیا فرزند چند ساله خود را برای ما گذاشت و شهدای دیگر فرزندان خردسال خود را برای ما گذاشتند و رفتند امروز حقشان بی حجابی، بی حرمتی و بدحجابی نیست.

سرهنگ میرزاپور ماسوله را محلی برای بی عفتی  ها برشمرد و گفت:ما در برابر داعش و تکفیر می‌جنگیم برای امنیت شما و این حق شهدا و رزمنده ها نیست که شما بد حجابی را پیش رو بگیرید .

فرمانده سپاه فومن بدتر از فضای مجازی را فضای حقیقی دانست و تصریح کرد: مسئولین باید فکری برای بی حجابی بکنند  زیرا حجاب شما  دختران و زنان ناموس زندگی شماست.

وی تاکید کرد:اگر چه  در جبهه های سخت دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند ولی در جبهه نرم است که ما به خودمان ضربه می زنیم.

وی با اشاره به اینکه  ما می بینیم که عده ای  میهمان و مسافر از استان دیگر به این شهر می آیند از یک جایی بد حجابی شروع می شود گفت: مسئولان استان و کشور فکری به حال بد حجابی ها بکنند.

سرهنگ میرزاپور در پایان خواهران و مادران را به سبک زندگی حضرت معصومه (س) دعوت کرد و گفت: اقتدار به فاطمه معصومه، و شهدا و توبه چیزی از شما کم نمی کند  .

وی تاکید کرد؛ اگر بخواهیم دستور بدهیم  در یک لحظه می توانیم بد حجابی را جمع کنیم ولی عرصه را بر کسی تنگ نخواهیم کرد و به کسی بی حرمتی نمی کنیم  و لی فضای آزادی  را که دیگران شعار می دهند قبول نداریم.

وی در پایان  با اشاره به اینکه به وصیت نامه شهداء  و شهدای عزیزخیانت نکنیم گفت:امروز دو شهید گمنام ما  در ماسوله  اگر چه خوشنامند ولی گمنامند و کسی بر سر مزارشان نمی رود و این شهدا  که  جان خود را برای من و شما دادند گمنامند.

وی خواستار شد تا تذکر لسانی را پیش بگیریم و  دختران ما و خواهران ما را به سبک زندگی ایرانی و اسلامی دعوت کنیم .

در جشن میلاد باسعدت حضرت فاطمه معصومه (س) علاوه بر سخنرانی فرمانده سپاه فومن ،دکتر توکلی نیز در خصوص فضای مجازی و اسیبهای این فضا سخنرانی و حاج میلاد پیر باوفا به شعر خوانی  و بازیگر صدا و سیما جناب کشاورز نیز موسیقی محلی اجرا نمودند.

در پایان این جشن از تعداد زیادی از دختران جوان که در مسابقات حائز مقام شده بودند با اهداء جوایز تجلیل به عمل آمد./زلیخا صفری راسته کناری

photo_2017-07-26_07-59-54 photo_2017-07-26_07-59-29

photo_2017-07-26_07-59-34 photo_2017-07-26_08-00-04

photo_2017-07-26_08-06-57 photo_2017-07-26_08-07-29

photo_2017-07-26_08-07-18 photo_2017-07-26_08-07-44

photo_2017-07-26_08-07-38 photo_2017-07-26_08-07-49