به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛علیرضا علیدوست:چون قصد دارم در ” انتخابات دوره آینده مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنم ؛ در انتخابات شورای شهر ثبت نام نمی کنم. علیرضا علیدوست در پاسخ  به خبرنگاران بیانه ای بشرح زیر صادر کرد: مردم عزیز شهرستان فومن با سلام و ادای احترام : شرکت در انتخابات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛علیرضا علیدوست:چون قصد دارم در ” انتخابات دوره آینده مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنم ؛ در انتخابات شورای شهر ثبت نام نمی کنم.
علیرضا علیدوست در پاسخ  به خبرنگاران بیانه ای بشرح زیر صادر کرد:
مردم عزیز شهرستان فومن
با سلام و ادای احترام :
شرکت در انتخابات هم حق است هم تکلیف. حق است ، چون طبق قانون همه کسانی که خود را واجد شرایط مقرر در قانون می دانند می توانند برای نامزد شدن نام نویسی کنند. تکلیف است از این جهت که همه ما باید با حضور در صحنه و پای صندوق های رای در انتخابات شرکت کنیم.
به تعبیر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) برنده واقعی هر انتخاباتی در وهله اول ” مردم ” هستند و آفرین اول از آن مردم است.
اکنون که زمان نام نویسی انتخابات شورای شهر شروع شده ؛ دوستان زیادی نظر بنده درخصوص- نام نویسی – در انتخابات را جویا شدند و بنده را مورد لطف و تفقد خود قرار دادند که در همین فرصت به مصداق حدیث نبوی” من لم یشکرو المخلوق لم یشکرو الخالق ” از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.
اما از آنجایی که بنده قصد دارم به” فضل الهی” در انتخابات دوره آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه فومن و شفت نام نویسی کنم و شرط نام نویسی در انتخابات مجلس ” استعفا ” از عضویت در شورای شهر می باشد و بنده ” استعفا ” از عضویت احتمالی در شورای شهر ” را به خیر و صلاح خود و شهر نمی دانم ” فلذا به همین خاطر در انتخابات این دوره شورای شهر به عنوان نامزد نام نویسی نخواهم کرد.
در پایان یادآوری می کنم ؛ آبروی نسبی ام را بعد از لطف خداوند متعال مدیون شما مردم عزیز دانسته و می دانم. اعتقاد دارم برای هر چیزی آفتی وجود داشته و دارد و بدترین افت ها برای انسان ” کبر و غرور و منیت ” است که همواره سعی کردم از این صفات دوری گزینم بنابراین خود را برای همیشه بدهکار لطف و بزرگواری شما مردم عزیز دانسته و می دانم.
من همان کودک نان فروش دیروزم که گذشت ام را فراموش نکرده و به آینده امیدوارم وبا عنایت خداوند متعال و کمک شما مردم عزیز، عضویت دو دوره شورای شهر فومن نسیبم شده و در این مدت تمام تلاش و کوشش خود را در ایفای وظایف محوله قانونی به کار بسته ام پس اگر توفیقی در این دوران حاصل شده بعد از لطف خداوند متعال نتیجه راهنمایی، همراهی ، مساعدت شما عزیزان بوده که از این بابت از همه شما تقدیر و تشکر می کنم و اگر قصور و کوتاهی در این مدت از بنده سرزده از محضر یکایک شما عزیزان عذر خواهی و طلب حلالیت می کنم .
برای همه شهروندان عزیز سلامتی و تندرستی را از خداوند متعال آرزومند م.

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست.
هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.
با تجدید احترام – علیرضاعلیدوست.
۲۱ اسفندماه سال ۱۳۹۹