پس از ۱۰ ماه بلاتکلیفی، «علی نظری» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛طهمورث عموپور در نشست تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار، اظهار کرد: شهرستان رودبار دارای فرهیختگان فرهنگی و هنری فراوانی است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه شهرستان رودبار بین هم اتحاد و همدلی مضاعفی دارند، افزود: همدلی و تعامل رسانه‌ها باعث انتشار اخبار در سریع‌ترین زمان ممکن در سطح شهرستان و استان مخابره می‌شود.

فرماندار رودبار با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی این شهرستان، بیان کرد: شهرستان رودبار فرهیختگان فرهنگی و هنری دارد و از این رو می‌توان برای اجرای کارهای فرهنگی از این عزیزان استفاده کرد.

عموپور ادامه داد: خبرنگاران شهرستان رودبار، برای پوشش خبری در تمامی مراسم ملی، مذهبی و.. حضور دارند و رسانه‌های آنها بسیار تأثیر گذار و در چهارچوب نظام و انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته به قشر زحمتکش و فرهنگ دوست و هنرمند رودبار نگاهی نشده است، افزود: امیدواریم با حضور آقای نظری شاهد تحولات جدیدی در بین این قشر عزیز باشیم.

گفته می‌شود؛ بنا به پیشنهاد طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار و طی حکمی از سوی رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «علی نظری» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار شد.