اختصاصی/سرهنگ جعفری فرمانده سپاه فومن در میان پرسنل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان ضمن  قدردانی از  تلاش ها و مجاهدت های پزشکان عزیز و کادر درمانی خدوم  در مقابل بزرگی آن ها سر تعظیم فرود اورد.

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛قدردانی از زحمات پزشکان با اهداء ۲۰۰ شاخه گل رز قرمز و آبی توسط فرمانده سپاه ناحیه فومن ظهر امروز در مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان با غوغایی از جنساستقلال، پرسپولیس برگزار شد.

سرهنگ جعفری فرمانده سپاه فومن با حضور میدانی در میان پرسنل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان ضمن  قدردانی از  تلاش ها و مجاهدت های پزشکان عزیز و کادر درمانی خدوم  در مقابل بزرگی آن ها سر تعظیم فرود اورد.

 

عکس ؛زلیخا صفری /مسئول پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند و در وانفسای شیوع بیماری منحوس کرونا، کادر درمانی ما جانانه ایستادند و از جان انسان ها که مهمترین سرمایه آن ها می باشد، دفاع کردند و علیرغم حجم گسترده مبتلایان به این ویروس منحوس مجاهدانه تلاش کردند.

پزشکان وکادر سلامت فرشتگانی سفید پوش هستند که رنج و سختی بیماری را از جان بیمارانشان می زدایند و سلامتی و تندرستی را به آن ها تقدیم می کنند.

در این گزارش تلاش کردم همه را در یک قاب به  تصویر بکشم

خدا نگهدارتان

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری