صفیر گیلان؛در آخرین روز از هفته دولت پروژه های میلیاردی صومعه سرا به بهره برداری رسید

 

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛در آخرین روز از هفته دولت ۱۱ طرح عمرانی ، تولیدی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در صومعه سرا به بهره برداری رسید.

اینن طرحهای عام المنفعه با حضور سید جلال سید محمدی فرماندارمحمد حیدری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فرزاد امدادی بخشدار بخش مرکزی در روستاهای این بخش به بهره برداری رسید.

🔺دو رشته راه روستایی بصورت همزمان در روستای دوگور با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان،ساختمان تشریح کالبد شکافی وسردخانه پزشک قانونی صومعه سرا با اعتبار ۴ میلیارد تومان امروز افتتاح شد.

🔺همچنین امروز ۶ واحد مسکن محرومین بصورت همزمان در روستای چوبه با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و یک پهنه آب بندان پرورش ماهی گرمابی با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان در روستای میانده مورد بهره برداری قرار گرفت.

🔺همزمان با آخرین روز از هفته دولت مرکز خدمات جامع روستایی کسماء وقف خانواده زنده یاد مهندس شکیب کفیلی کسمائی به بهره برداری رسید، برای ساخت این مرکز از سوی این خانواده نیکوکار یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه صرف شده که شامل بخش مامائی، دندان پزشکی، کلینیک وخدمات بهداشتی است.

🔺دیدار اعضای دفتر هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ،فرمانده و تعدادی از کارکنان سپاه صومعه سرا با سید جلال سید محمدی فرماندار این شهرستان پایان بخش برنامه های آخرین روز هفته دولت در این شهرستان بود.