رئیس اداره ارشاد فومن گفت: علاقه مندان به شرکت در چهارمین دوره همایش «العبد» با موضوع نکوداشت «آیت الله بهجت» از امروز می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن،یوسف نیک انجام در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره همایش «العبد»، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دوازدهمین سالگرد ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله «محمد تقی بهجت فومنی»، و همچنین نکوداشت یاد و خاطره این فقیه عالیقدر، همایش ادبی «العبد» به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا برگزاری چهارمین دوره همایش «العبد» به صورت مجازی بوده و علاقه مندان می‌توانند اشعار و دل‌نوشته های خود را درباره «آیت الله العظمی بهجت» در برگه A۴ در قالب word و با قلم B nazanin اندازه ۱۴، از ۲۸ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت ماه به دبیرخانه این همایش به نشانی fuman@farhangmail.ir ارسال کنند.

نیک انجام با اشاره به اینکه آثار ارسالی توسط داوران حوزه ادبی ارزیابی و به سه اثر برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، افزود: آثار ادبی غیر مرتبط و همچنین آثاری که در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه یا برگزیده شده‌اند در این همایش پذیرفته نخواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اضافه کرد: از برگزیدگان این همایش پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عادی شدن شرایط برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری تقدیر خواهد شد.