به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، محمدرضا محسنی فرماندار شفت و حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با حضور روزبه زورقی مدیرکل دفترفنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان از برخی از اماکن ورزشی شهرستان شفت بازدید نمودند. فرماندار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، محمدرضا محسنی فرماندار شفت و حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با حضور روزبه زورقی مدیرکل دفترفنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان از برخی از اماکن ورزشی شهرستان شفت بازدید نمودند.

فرماندار شفت در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه تجهیز زمین ورزشگاه تختی به چمن مصنوعی ، تامین روشنایی و توسعه جایگاه تماشاگران امکان میزبانی شایسته مسابقات استانی را در این شهرستان فراهم می کند افزود : عدم ساماندهی مصالح رودخانه ها و اجرا نشدن دیوارهای حفاظتی  سبب شده است تا زمین های ورزشی جیرده ، سفیدمزگی ، خطیبان ، تکرم ، نهزم و … تخریب و یا در معرض آسیب باشند .

وی با بیان اینکه تجهیز و نگهداری سالن های ورزشی سرپوشیده در شهرستان شفت نیازمند اعتبارات مستمر است افزود : ورزش یکی از راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فراگیرشدن آن نیازمند توسعه زیرساخت ها است.

تجهیز زمین ورزشگاه تختی شفت به چمن مصنوعی

مدیرکل دفترفنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه به دستور وزیر و  پیرو  دیدار مسوولین شفت با وی در تهران به شفت سفر نموده است افزود : وجود حداقل یک ورزشگاه مجهز و مناسب برای این شهرستان لازم و ضروری است .

زورقی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات مفروش نمودن زمین ورزشگاه تختی شهر شفت به چمن مصنوعی از ماه های آتی آغاز و در سال ۹۸ به اتمام می رسد و تامین روشنایی این مجموعه نیز به پس از آن موکول می شود افزود : اگر شهرداری ها ، دهیاری ها و خیرین بتوانند زمین هایی با ابعاد ۴۰*۲۰ متر را زیر سازی و فنس کشی نمایند و در اختیار قرار دهند ؛ وزارت ورزش و جوانان در قالب طرحی کار مفروش نمودن رایگان آن به چمن مصنوعی را انجام خواهد داد .