به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی صومعه‌سرا در دیدار با رئیس آموزش و پرورش این شهرستان گفت: فرهنگیان نقش تاثیرگذاری در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” رضا کوهستانی ” در دیدار با رئیس آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا به جایگاه مهم و با اهمیت آموزش و پرورش […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی صومعه‌سرا در دیدار با رئیس آموزش و پرورش این شهرستان گفت: فرهنگیان نقش تاثیرگذاری در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” رضا کوهستانی ” در دیدار با رئیس آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا به جایگاه مهم و با اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: معلمان در فرهنگ‌سازی و همچنین ارتقاء امنیت نقش بسزا و موثری دارند.
این مقام انتظامی با اشاره به جایگاه مهم آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: مشارکت فرهنگیان در امنیت اجتماعی تاثیر بسزایی در کاهش جرائم دارد.
وی اقدامات پیشگیرانه و آموزشی را امری ضروری و لازم دانست و تصریح کرد: آموزش و آگاه‌سازی نیاز امروز جامعه است.
فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: فرهنگیان نقش تاثیرگذاری در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.
در ادامه این دیدار ” مهرداد فیض بخش ” رئیس آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا گفت: امنیتی که هم اکنون در کشور از آن بهره‌مند هستیم نتیجه تلاش و اقدامات مؤثر پلیس و سایر نیروهای مسلح است.
وی به تاثیر برگزاری جلسات آموزش حضوری و چهره به چهره کارشناسان انتظامی با دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: این جلسات باعث آگاه‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان شده است.
گفتنی است در پایان این دیدار سرهنگ کوهستانی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های فرهنگیان در سنگر تعلیم و تربیت، لوح سپاسی به رسم یاد بود به رئیس آموزش پرورش شهرستان صومعه‌سرا اهدا کرد.