اختصاصی/صفیر گیلان؛هاشمی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت فومن با اشاره به اینکه در راستای تنظیم بازار  و برنامه های اعلام شده ستاد تنطیم بازار کشور شهرستان فومن  و اداره صمت نیز همگام با این ستاد در حال اجرایی تنظیم بازار است گفت: کلیه فروشندگان و عرضه کنندگان و انبارداران اقلام ضروری مردم هشدارها را جدی […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛هاشمی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت فومن با اشاره به اینکه در راستای تنظیم بازار  و برنامه های اعلام شده ستاد تنطیم بازار کشور شهرستان فومن  و اداره صمت نیز همگام با این ستاد در حال اجرایی تنظیم بازار است گفت: کلیه فروشندگان و عرضه کنندگان و انبارداران اقلام ضروری مردم هشدارها را جدی بگیرند.

هاشمی صنعت و معدن

وی افزود ؛کالاهایی اخیرا توسط ستاد تنظیم بازارکشور و در سامانه ۱۲۴ نرخ جدید تعیین شده  مثل مرغ گرم ،تخم مرغ شکر،ذرت،لاستیک،خودرو،حبوبات ،سویا،انواع سموم،لبنیات(ماست،شیر،پنیر)،لوازم خانگی شامل یخچال،فریزر،تلویزیون،اجاق گاز،لباسشویی،جاروبرقی تولید داخل اعلام شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت فومن تاکید کرد؛فروشندگان و عرضه کنندگان بابیستی اقلام را در چارچوب قیمت عرضه نمایند وحق احتکارو اختفا را ندارند.
هاشمی از تشکیل بزرگترین پرونده تخلف چند ماه اخیر تشهرستان خبر داد و گفت: این پرونده عامل پخش شامل ۱۶۰ کیسه کود شیمیایی پنجاه کیلویی به ارزش ۱۰۰میلیون ریال میباشد که به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت فومن افزود: برای تنظیم بازار  ۴۶تن شکر شامل ۳۴تن برای تنظیم بازاربه صنوف و فروشگاه زنجیره ای و۱۲تن برای تولیدکنندگان صنفی با نرخ مصوب بزودی وارد شهرستان فومن خواهد گردید.