مسعود عباس نژاد در هشتادمین جلسه شورا رشت؛

فعالیت دکه‌های شهر رشت ساماندهی می‌شود/موزائیک پیاده روهای شهر رشت صحیح و اصولی نصب شود

  پرینت
فعالیت دکه‌های شهر رشت ساماندهی می‌شود/موزائیک پیاده روهای شهر رشت صحیح و اصولی نصب شود
شناسه خبر : 68678 | تاریخ انتشار : 26 فروردین 1402 - 17:00 | 182 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

 عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه تعریف دکه در شهر  و مدیریت شهری  یا گل فروشی است و یا مطبوعاتی اما ما به دلیل عدم مدیریت ها دکه را مکانی برای فروش و ارائه همه چیز کردیم بجز این دو مورد گفت: ما زمین و فضای شهری را در بیش از ۲۰۰ دکه ها به نام افرادکردیم که این قانونی درست نیست زیرا برای افراد حق ایجاد کردیم که باید با نظم و انضباط دکه ها را مدیریت کنیم..

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه شهروندان به صورت انفرادی به اعضای شورا برای رفع مشکلات محله و منطقه خود به  مراجعه می‌کنند، گفت: سامانه ۱۳۷ برای رسیدگی به مشکلات مردم به خوبی کار نمی‌کند و از شورا می‌خواهم که کمیته‌ای برای نحوه عملکرد این سامانه تشکیل دهند و هر ماه گزارشی از این سامانه بخواهند تا مشکلات با برنامه ریزی‌های مناسب رفع شود.

وی در مورد مشکلات پیاده راه که نماد و شاخص مدیریت شهری است گفت: از شهرداری می‌خواهیم که اینقدر بی‌سلیقه در پیاده رو سازی عمل نکنند و همین چند موزائیک را که می‌خواهند ترمیم کنند دقت لازم داشته  و صحیح و اصولی نصب کنند..

عباس نژاد یادآور شد: در فصل خوبی هستیم و از شهرداری می‌خواهیم که قرارداد پیمانکاران را هر چه سریعتر مشخص کند تا در همین ۶ ماهه اول سال اقدامات لازم انجام شود.

این عضو شورا با اشاره به برنامه ریزی های لازم توسط استاندار برای دریافت مجوز شهردار جدید رشت در وزارت اظهار کرد: با دریافت حکم شهردار رشت احداث ۵ پل در شهر رشت را در دستور کار خواهیم.

وی با بیان اینکه امروز شورا در حال نتیجه گیری از ریل گذاری  و گفتمان ۲۰ ماهه گذشته خود است افزود:در طی ۲۰ ماه شورای شهر رشت ۱۱ هزار تن آسفالت به شهر اختصاص داده است .

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک  رشت با بیان اینکه تعریف دکه در شهر  و مدیریت شهری  یا گل فروشی است و یا مطبوعاتی اما ما به دلیل عدم مدیریت ها دکه را مکانی برای فروش و ارائه همه چیز کردیم بجز این دو مورد گفت: ما زمین و فضای شهری را در بیش از ۲۰۰ دکه ها به نام افرادکردیم که این قانونی درست نیست زیرا برای افراد حق ایجاد کردیم که باید با نظم و انضباط دکه ها را مدیریت کنیم..

وی تاکید کرد؛ ما ۴۰۰ میلیون تومان پول برای بازگشایی مسیر سطح شهر گذاشتیم و بهتر خدمات شهری ورود و در نقطه چمارسرا با پرداخت حق پیشه دکه داران خیابان را باز کند .

عباس نژاد با ابراز تاسف از اینکه شهرداری رشت املاکی دارد که دیگران در اختیار دارند و   شهرداری و اعضای شورا از آن بی خبرند گفت:حق من عضو شورا این است که بدانم شهرداری چه ملکی دارد تا با فروش آن شهر را برای شهروندان بهتر بسازیم.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری
برچسب ها
نوشته های مشابه
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.