بنزین رو هوا

فعالیت ۴۰ جایگاه سوخت در گیلان | ادامه تلاش‌ برای عادی شدن روند سوخت رسانی

  پرینت
فعالیت ۴۰ جایگاه سوخت در گیلان | ادامه تلاش‌ برای عادی شدن روند سوخت رسانی
شناسه خبر : 50904 | تاریخ انتشار : 04 آبان 1400 - 20:20 | 117 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛کوروش بالادست مدیر شرکت پخش فرآورد‌های نفتی گیلان اظهار کرد: با حضور کارشناسان ۴۰ جایگاه عرضه بنزین در گیلان فعال شده است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث شد کارت های سوخت در سامانه شناسایی نشود و دریافت بنزین با مشکل مواجه باشد، از این رو صف های طولانی در جایگاه های سوخت استان های مختلف کشور تشکیل شد.

علت اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها ناشی از حمله سایبری بوده است که کارشناسان فنی در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند و روند سوخت‌گیری در پمپ های بنزین‌ به حالت عادی برخواهد گشت.

بررسی  در سراسر کشور نشان دهنده آن است که رفع مشکلات فنی پمپ های بنزین تداوم دارد و جایگاه های سوخت به مرور در حال بازگشت به مدار توزیع هستند.

براساس اعلام وزارت نفت، کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال اعزام به پمپ های بنزین برای خارج از مدار کردن سامانه هوشمند سوخت به صورت دستی هستند تا سوخت رسانی در جایگاه ها بدون کارت سوخت با نرخ آزاد امکان پذیر شود.

همچنین احمد وحیدی وزیر کشور اختلال در برخی از پمپ‌های بنزین را ناشی از اشکال فنی و سامانه‌ای عنوان کرد و گفت که این مشکل به زودی رفع می‌شود.

وزیر کشور شایعه گرانی بنزین را رد و بر این نکته تاکید کرد که هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد لذا مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

مدیر شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی گیلان دقایقی قبل اعلام کرد: ماموران این شرکت تاکنون توانسته اند ۴۰ جایگاه از ۱۰۵جایگاه گیلان را به طور دستی فعال کنند.

کوروش بالادست افزود: سامانه کارت سوخت از مدار خارج شده و مردم می‌توانند در این جایگاه‌ها، بنزین را به نرخ آزاد ۳هزار تومانی بزنند.

وی تاکید کرد: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حال بررسی و رفع مشکل ایجاد شده هستند و به زودی روند سوخت رسانی عادی خواهد شد.

 

****بیشتر بخوانیم

ارومیه 

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به وجود ۱۹۰ جایگاه سوخت در استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۷ جایگاه عرضه بنزین در آذربایجان غربی به صورت دستی بازگشایی شده و آماده ارائه خدمات بوده که از این تعداد، ۶ جایگاه مربوط به ارومیه است.

احمد مجرد با بیان اینکه در این جایگاه سوخت به قیمت آزاد و سه هزار تومانی ارائه می شود اظهارداشت: این تصمیم در راستای کاهش دغدغه شهروندان اتخاذ شده و اقدامات برای بازگشایی همه جایگاه ها تا ۲ ساعت دیگر ادامه مدیر شر کت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه دارد.

کرمانشاه 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه نیز اعلام کرد که ۱۸ جایگاه سوخت استان فعال شده و روند سوخت‌رسانی به خودروها اکنون در این تعداد جایگاه جریان دارد.

فریدون یاسمی در رابطه با جایگاه های گاز خودرو نیز توضیح داد : هیچ اخلالی در روند فعالیت این جایگاه های ایجاد نشده است و کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند. مشکل ایجاد شده در سیستم توزیع بنزین با استفاده از کارت سوخت یک مشکل سراسری است و به محض برطرف شدن مشکل در سطح ملی در استان کرمانشاه نیز اعمال خواهد شد.

ایلام 

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام هم با اشاره به وجود ۲۸ جایگاه سوخت در استان گفت: ۱۴ جایگاه عرضه بنزین به صورت دستی بازگشایی شده و آماده ارائه خدمات است‌.

خراسان رضوی 

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اعلام کرد: در پی مشکل فنی به وجود آمده در جایگاههای عرضه سوخت هم اینک برخی جایگاهها به صورت دستی فعال شده و در دیگر جایگاه ها نیز این عملیات در حال انجام است.

جایگاه پزشکی چهارراه ابوطالب، علی نژاد در ۱۰۰ متری بوستان بسیج، جایگاه ١٧ شهریور، خیام، جایگاه ١٣۶ امام علی(ع) و جایگاه ره پیما واقع در حر عاملی مشهد، جایگاه فخرایی جاده کلات جایگاه لالوی نیشابور، جایگاه شاهرخ و صالح آباد و سادات حسینی تربت جام و جایگاه عدالتیان واقع در اول جاده کلات و جایگاه صادقی قوچان از جمله جایگاههای فعال شده است.

البرز

همچنین مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآوردههای نفتی استان البرز اعلام کرد: باتلاش کارکنان فنی این شرکت نقص فنی در بخش عمده جایگاه های سوخت این استان برطرف شده است و اکنون تا رفع کامل نقص فنی بنزین با نرخ آزاد در جایگاه های این استان عرضه می شود.

مرکزی

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی نیز گفت: ۱۷ جایگاه سوخت در نقاط پرتردد این استان بنزین عرضه می‌کنند و به زودی خدمات رسانی عمومی به شهروندان در همه جایگاه‌های استان انجام خواهد شد.

قم

مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های سوختی استان قم از فعال شدن ۱۸ جایگاه منتخب برای سوخت‌گیری با نرخ آزاد خبر داد.

محمدحسین گلاب افزود: بدلیل قطعی سرور در حال حاضر فقط امکان عرضه بنزین با نرخ آزاد وجود دارد.

کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان با تشریح اقدامات برای بازگشت جایگاه های سوخت به شرایط عادی گفت: تاکنون (زمان مخابره خبر)تعداد ۶۰ جایگاه به صورت دستی در مدار قرار گرفته است و این روند برای سایر جایگاه ها ادامه دارد.

گلستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به استمرار تلاش‌ها برای حل کامل وقفه به وجود آمده در عرضه جایگاه سوخت بنزین گفت: در زمان حاضر ۱۸ درصد جایگاه های سوخت این استان بنزین عرضه می کنند.

لرستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: اکنون ۶ جایگاه عرضه سوخت در خرم‌آباد بصورت دستی در حال توزیع بنزین است.

خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: ۱۸ جایگاه سوخت استان به‌صورت دستی برای عرضه بنزین با نرخ دوم فعال شده و این تعداد در حال افزایش است.

سمنان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: تمام جایگاه‌های سوخت استان به منظور ارائه خدمات به متقاضیان فعال شده است.

 

خوزستان 

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان گفت: در حال حاضر ۳۱ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال شده و به رانندگان خودروها خدمات سوخت رسانی ارائه می کنند.

لرستان 

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: فعالیت هفت جایگاه عرضه سوخت در شهرستان با تلاش متخصصان به صورت عرضه بنزین آزاد فعال شد.

هرمزگان

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: درپی وقفه چند ساعته در سوخت رسانی به خودروها ،با تلاش کادر فنی ۵۴درصد از جایگاه های عرضه سوخت دراستان فعال شد.

قزوین

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: بیشتر جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین استان به صورت دستی وارد مدار فعالیت شده اند و پیش بینی می شود مشکل فنی ایجاد شده در این مکان‌ها حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده به طور کامل مرتفع شود.

فارس

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اعلام کرد : از مجموع ۲۹۶ جایگاه سوخت در فارس، هم‌اینک ۹۵ مورد آن در مدار وارد شده و فعال شدند.

 

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری
برچسب ها
نوشته های مشابه
برخی بر علیه مدیریت شهری رشت سنگ اندازی می کنند/ تحرکاتی با هدف کاهش اختیارات شوراها/ خلا قانونی منجر به افزایش تخلفات در حوزه ساخت و ساز/ با قدرت حاکمیتی دستگاه قضا موانع پیش روی اجرای پروژه ها برداشته می شود
مجلس خبرگان رهبری تشریفاتی نیست
کلیه موزه ها و تفرجگاهای شهرستان فومن در روز ١٣ فروردین همزمان با روز شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) تعطیل شد
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.