فکور از قطعی برق ۳۵ خانوار روستایی فومن خبر داد و اضافه کرد: مشکل خدمات آب و برق مناطق سیل زده فومن رفع شده و فقط ۳۵ خانوار روستایی دچار قطعی برق هستند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛موسی فکور  با اشاره به جزئیات وقوع سیل در فومن اظهار کرد: با دریافت گزارش وقوع سیل در فومن امکانات و تجهیزات با همراهی آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و شش مدیر استانی و همچنین فرماندار ،امام جمعه و فرمانده سپاه فومن  به این شهرستان برای براورد خسارت و میزان آسیب دیدگی مردم منطقه حضور یافتیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از تشکیل ستاد کمیته بحران در فومن خبر داد و افزود: با تشکیل این ستاد زوایا و جزئیات وقوع سیل در فومن مورد ارزیابی و مورد واکاوی قرار گرفت.

فکور از مسدود شدن راه ارتباطی ۵ روستای فومن خبر داد و بیان کرد: بارش شدید باران و وقوع سیل موجب تخریب شدن پل سید سرای فومن و مسدود شدن راه اصلی ۵ روستای این شهرستان شد.

وی با تاکید بر لزوم تعریف مسیر جایگزین برای تردد روستاییان اضافه کرد: بازسازی و مرمت پل تخریب شده فومن در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به آب گرفتگی چندین منزل مسکونی در فومن افزود: اسکان یک خانوار سیل زده روستایی فومن در اولویت قرار گرفت.

وی از قطعی برق ۳۵ خانوار روستایی فومن خبر داد و اضافه کرد: مشکل خدمات آب و برق مناطق سیل زده فومن رفع شده و فقط ۳۵ خانوار روستایی دچار قطعی برق هستند.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری