صفیر گیلان؛سرپرست فدراسیون فوتبال امروز در سفر به بندر انزلى میهمان ویژه مراسم سالگرد درگذشت اسطوره فقید فوتبال ایران و استان گیلان بود گفت: با بیان اینکه رفاقت‌ها در فوتبال امروز کمرنگ شده است، افزود: فوتبال امروز از وجود افرادی مثل زنده یاد قایقران بی بهره بوده و رفاقت در فوتبال دارد به افسانه تبدیل می‌شود..

به گزارش  پایگاه خبری صفیر گیلان ، میرشاد ماجدى در مراسم سالگرد مرحوم سیروس قایقران در کنار چهره هایى همچون محمد مایلى کهن، فردین معصومى، احمد دنیا مالى همچنین همسر و خانواده مرحوم قایقران حضور یافت و یاد و خاطره بازیکن با اخلاق تیم ملى و ستاره فراموش ناشدنى فوتبال گیلان را گرامى داشت.

اعضاى خانواده قایقران، پیشکسوتان استان گیلان و الماسخاله رییس هیات فوتبال استان نیز در این مراسم حضور سرپرست فدراسیون فوتبال را اقدامى ارزشمند دانسته و از ماجدى قدردانى کردند.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مراسم بیست و چهارمین سالگرد سیروس قایقران در انزلی، اظهار داشت: بعد از گذشت بیش از دو دهه مردم همچنان با پای دل در مراسم مرحوم قایقران حاضر می‌شوند که این امر بیانگر معرفت و مرام آن زنده یاد است.

وی با بیان اینکه رفاقت‌ها در فوتبال امروز کمرنگ شده است، افزود: فوتبال امروز از وجود افرادی مثل زنده یاد قایقران بی بهره بوده و رفاقت در فوتبال دارد به افسانه تبدیل می‌شود.
ماجدی با تاکید بر اینکه رفاقت‌ها باید در زمان حیات ورزشکاران پررنگ‌تر باشد، گفت: راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به فینال رقابت‌های آسیایی با گل سیروس قایقران به کره جنوبی شیرین‌ترین خاطره‌ای است که مردم ایران از قایقران به یاد دارند.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری