مایلی کهن؛متاسفانه همه میخواهیم درفوتبال جنگ کنیم و از چیزی لذت نبریم و از اهانت به داور و بازیکن حریف لذت می بریم که اصلا خوب وشایسته نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ، محمدمایلی کهن پس از پیروزی خانگی مقابل آاومینیوم با تمجید از بازی جوانمردانه تیم مقابل گفت ؛متاسفانه همه میخواهیم […]

مایلی کهن؛متاسفانه همه میخواهیم درفوتبال جنگ کنیم و از چیزی لذت نبریم و از اهانت به داور و بازیکن حریف لذت می بریم که اصلا خوب وشایسته نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ، محمدمایلی کهن پس از پیروزی خانگی مقابل آاومینیوم با تمجید از بازی جوانمردانه تیم مقابل گفت ؛متاسفانه همه میخواهیم درفوتبال جنگ کنیم و از چیزی لذت نبریم و از اهانت به داور و بازیکن حریف لذت می بریم که اصلا خوب وشایسته نیست.
وی گفت ؛بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و ۳ امتیاز که مزد تلاششان بود کسب کردند.
سرمربی تیم ملوان با اشاره به اینکه بازیهای دور برگشت از این سخت تر هم خواهد شد گفت ؛از صائب محبی بازیکن تیمم که با وجود در گذشت پسر عمویش در شب این بازی ،برای ملوان جنگنده و پرتلاش ظاهر شد تشکر میکنم و این برد را به عزیز از دست رفته و خودش تقدیم می کنم.
محمدمایلی کهن اواسط نیمه دوم در واکنش به فحاشی تعداد اندکی تماشاگر ملوان به بازیکنان حریف با آنهت بحث کرد و از آنان خواست در هرشرایط و هر اتفاقی به تیم حریف و داور مسابقه بی احترامی نکنند.