صفیر گیلان؛جانشین نیروی انتظامی گیلان گفت: شهری که این همه شهید داده و مقاومت کرده جای عربده کشی اراذل و اوباش نیست و همه دستگاه‌های انتظامی امنیتی باید در شناسایی و برخورد با آنها کمک کنند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛مراسم تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فومن در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور سرهنگ حسن پور جانشین فرماندهی محترم انتظامی استان گیلان و هئیت همراه ، فرماندار،دادستان، امام جمعه و مسئولان ادارات و نهادها برگزار شد

سرهنگ حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلاندر این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات  و تبریک  عید پیش رو  از همراهی مسئولان در این ایام کرونایی به جهت حضور در مراسم معارفه فرماندهی انتظامی تقدیر و تشکر  نمود.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه امروز ما با این لباس سبزدر خدمت شما مردم برای برقراری امنیت هستیم گفت:
امنیت تعاریف متعددی دارد و تعاریف زیبای رهبری از امنیت ستودنی است.

سرهنگ حسن پور امنیت را در همه مشاغل و حرف مهم  واند و گفت:امروز دفاع از نظام توسط عزیزان ایجاد امنیتی کرده که دنیا جرات نگاه به کشور اسلامی ندارداگر چه نگاه خداوند همیشه بر سر امت اسلامی است.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان  امنیت راحاصل خون شهدا خواند و گفت:امروز ما به راحتی زندگی می کنیم  که جا دارد یادی از سردار محبوب که عمر خود را فدای امنیت کرد سردار سلیمانی را داشته باشیم.

سرهنگ حسن پور با بیان اینکه بحث مبارزه با مواد مخدر اولویت نیروی انتظامی گیلان استگفت:در طول دو ماه گذشته یک میلیون ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در گیلان کشف و با  افزایش ۶۴ درصدی مواجه بودیم که این خانمان سوز و مبتلا کردن جوان است.

وی با اشاره به اینکه :چهار هزار و ۵۰۰ نفر قاچاق چی و معتاد در گیلان  داریم که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است اظهار کرد؛ امروز مواد  صنعتی و روان گردان وارد بازار و این یعنی آلودگی خون جوان و این مصرف قابل برگشت نیست.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان ازبیشترین رقم سرقت توسط معتادان در استان گیلان خبر داد و گفت:تولید امنیت خرد جمعی است

وی از افزایش چشمگیر تماس مردم با مرکز فوریتهای پلیسی خبر داد گفت:در طی دوماه ۲۵۰ هزار تماس تلفنی داشتیم.

وی نیروی انتظامی را خادم مردم واند و گفت:ما برای ایجاد امنیت به اعتماد و پشتوانه مردم نیازمند هستیم.

سرهنگ حسن پور از کاهش جرائم در شهرستان فومن خبر داد و گفت:در شهر آیت اله بهجت(ره) و شهرستانی که ۴۰۵ شهید دارد جای جولان دادن هیچ ارازل و اوباش نیست و نباید جا داشته باشد.

جانشین نیروی انتظامی گیلان گفت: شهری که این همه شهید داده و مقاومت کرده جای عربده کشی اراذل و اوباش نیست و همه دستگاه‌های انتظامی امنیتی باید در شناسایی و برخورد با آنها کمک کنند.

سرهنگ حسن پور از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصد برخورد با ارازل و اوباش  در گیلان خبر داد افزود:در بحث وقوع جرائم و در بحث سرقت خرد افزایش در استان داریمو این در حالی است که در جامعه ما مردم باید جایی که قانون است ایمن باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از برخورد جدی با ارازل و اوباش خبر داد و گفت:از دستگاه قضایی تشکر دارم زیرا ما دستگیر و دستگاه قضا تنبیه را اجرایی می کند.

گفتنی است با تکریم سرهنگ حقیقی نیا ، سرهنگ سیفی بعنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن منصوب شد

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری