صفیر گیلان؛مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش گفت: بیمارستان شهدای ارتش در وسعت ۸۰۰ متر و با سازه بسیار مستحکم فلزی و با عمق پی بتنی ۲٫۵ متر بنا شده است که فندانسیون آن قابلیت احداث ساختمانی هشت طبقه را دارد.

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ولی رحمانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از بیمارستان تنفسی شهدای ارتش، اظهار کرد: این بیمارستان هشتمین بیمارستان تنفسی دائمی است که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور ساخته شد و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به جزئیات احداث این بیمارستان تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار ساعت نفر و ۱۰ هزار ساعت تجهیزات مهندسی برای بهره‌برداری از این بیمارستان ۷۰ تختخوابی که قابلیت افزایش تا ۱۰۰ تخت را دارد، به کار گرفته شده است.
وی ادامه داد: بیمارستان تنفسی شهدای ارتش با وسعت ۸۰۰ مترمربع و با سازه بسیار مستحکم فلزی و با عمق پی بتنی ۲٫۵ متر بنا شده است که  فندانسیون آن قابلیت احداث ساختمانی هشت طبقه را دارد.
مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به امکانات این بیمارستان عنوان کرد: تخت‌های بیمارستانی آی سی یو، تانکر اکسیژن ۱۰ تنی، تجهیز تمام تخت‌ها به اکسیژن پرتابل، مانیتورینگ و اتاق احیا شامل تخت cpr و الکترو شوک و سامانه مستقل اکسیژن، ساکشن و ترالی اورژانس از جمله امکاناتی است که این بیمارستان به آن تجهیز شده است.
وی با بیان اینکه بیمارستان شهدای ارتش برای زمان های بعد از کرونا نیز قابلیت استفاده را دارد، گفت: این بیمارستان نسبت به هفت بیمارستان دیگری که ارتش در سایر استان ها نسبت به ساختن آن اقدام کرده است مجهزتر و پیشرفته تر است.