صفیر گیلان/رحمانی قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان دانست و بیان کرد: نیروهای مسلح همواره آماده دفاع از مرزهای کشور و نظام هستند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ خلبان ولی رحمانی امروز، ۳۱ فروردین ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه هم پوشانی نیروهای مسلح در سطح کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هم پوشانی نیروهای مسلح می تواند در جای جای کشور مثمر ثمر باشد.

وی ضمن رساندن پیام تبری امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به آیت الله فلاحتی  به مناسبت این ایام گفت: ایشان برای تمامی مسئولان گیلانی آرزوی توفیق داشته  و تلاش دارند این تعامل در سایه وحدت و همدلی در راستای محرومیت زدایی بیشتر شود.

رحمانی با اشاره به رویدادهای اخیر در سطح کشور و منطقه،افزود: ارتش جمهوری اسلامی با همکاری و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه و فراجا در راستای ایجاد امنیت پایدار در سراسر میهن اسلامی در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت پایدار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، گفت: نیروهای مسلح در راستای فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا سربازانی همیشه آماده هستند و مانند رژهای مستحکم از حدود و ثغور ایران سرافراز و نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به هم پوشانی و همبستگی و هم افزایی نیروهای مسلح، ادامه داد: اگر چه نیروهای مسلح با هدایت فرماندهی معظم کل قوا با اقتدار در صحنه کارزار نظامی ظاهر می‌شوند، اما در دیگر عرصه‌های کشور نیز در کنار دولتمردان مثمرثمر خواهند بود.

رحمانی قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان دانست و بیان کرد: نیروهای مسلح همواره آماده دفاع از مرزهای کشور و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از جمله اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش در استان گیلان توزیع اقلام بهداشتی و درمانی در زمان شیوع کرونا، احداث مرکز دیالیز و شیمی درمانی ۲۸ تختخوابه شرق گیلان در لاهیجان، بهسازی و تعریض ۲۱ کیلومتر از راه صعب العبور روستایی در شهرستان شفت، ساخت بیمارستان مجهز و پیشرفته تنفسی در محوطه بیمارستان پورسینای رشت، لایروبی ۹ آب بندان به مساحت ۱۲ هکتار و تحت پوشش قرار دادن ۴۰ هکتار از اراضی شهرستان شفت، آبرسانی به روستای آبرود و کنده سر شهرستان فومن با اعتبار چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، تجهیز و بازسازی آستان امامزاده سید ابراهیم(ع)، تعریض و بازگشایی جاده صعب العبور در روستای آبرود به لات در شهرستان فومن و همچنین  نوسازی و تجهیز دبستان و دبیرستان روستای کمادول،تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن، بازسازی و تامین تجهیز بخش ای.سی.یوی بیمارستان رسول اکرم(ص)، آسفالت راه روستایی بخش سرادر جنگل، ساخت ۵۰ واحد مسکن مددجویان، ساخت مرکز بهداشت و درمان بخش سردار جنگل، کمک به ساخت مصلی و چند مسجد از جمله مصلی نماز جمعه فومن و تجهیز درمانگاه تخصصی ولیعصر(عج) در شهرستان فومن است.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری